facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 24. 11. 2008

Minidesktop Dell s netradičním designem

Dell začal nabízet designový tichý mini počítač Dell Studio Hybrid. K dispozici je celkem v sedmi barevných variantách včetně imitace bambusu. Díky nízké hlučnosti, malým rozměrům a konstrukci, která jej umožňuje využívat ve vertikální i horizontální pozici, je Dell Studio Hybrid vhodným multimediálním centrem do obývacího pokoje nebo jiných reprezentativních prostor.
Dell Studio Hybrid je k dostání u distributorů Dellu za cenu od 17 856 Kč bez DPH, včetně standardní tříleté záruky Next Business Day na místě u zákazníka.


Technické údaje:

  • Procesory: Intel Pentium Dual Core nebo Intel Core 2 Duo
  • Paměť: do 4 GB paměti dual channel 667 MHz, DDR2 SDRAM
  • Pevné disky: do 320 GB, Serial ATA (5 400 ot./min.)
  • Grafika: integrovaný grafický akcelerátor médií Intel X3100
  • Optická mechanika: DVD±RW DL nebo Blu-Ray ROM (volitelná)
  • LAN: gigabitový ethernet
  • WiFi: Dell Wireless 1505 Wireless-N MiniPCI (volitelný)
  • Porty: 5× USB 2.0, HDMI, DVI, IEEE1394a
  • Čtečka paměťových karet: 7 v 1
  • Rozměry: 71,5×196,5×211,5 mm
  • Hmotnost: 2,2 kg

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.