facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 5. 9. 2008

Miniaturní kancelářské PC OfficePro

Novou generaci svého mini PC uvedla na trh společnost AutoCont. Posláním modelu OfficePro 1000 mini je být klientem pro poštu a surfování a některé méně náročné aplikace, může být také alternativou terminálu. Výhodami tohoto miniaturního počítače o rozměrech 20×20 cm jsou velice malá spotřeba, nízká hmotnost a v neposlední řadě cena. Mini PC je určeno do klasických kanceláří, vyhoví i uživatelům, kteří si chtějí práci přenášet s sebou mezi svými stolními pracovišti. Hodí se ale i domů, například jako jednoduchý počítač pro školáka.


PC lze doplnit o bezdrátovou klávesnici a libovolný monitor nebo projektor. Je vybaveno kromě obvyklých USB portů i sériovým a paralelním rozhraním k připojení i starších periférií a osazuje se nejnovější generací jedno- a dvoujádrových procesorů Intel Atom s extrémně nízkou spotřebou energie. K napájení stačí externí zdroj s příkonem 80 W. Grafika je sdílená, USB a audio porty najdeme na čele šasi, stejně jako panel DVD mechaniky.
Vhodnými operačními systémy jsou MS Windows Vista Basic a Windows XP Home Lite. Ceny OfficePro 1000 mini se pohybují mezi pěti a šesti tisíci korunami včetně DPH.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.