facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 8. 9. 2008

Miniaturní jednokilogramové Amilo Mini

Společnost Fujitsu Siemens představila nový miniaturní notebook Amilo Mini Ui 3520. Tento model měří 23,2×17,5 cm, váží jen jeden kilogram, je vybaven nejnovějším procesorem Intel Atom N270 s taktovací frekvencí 1,6 GHz, 1024 MB paměti DDR 2  a systémem MS Windows XP Home Edition. Jeho speciální vlastností jsou výměnné kryty v pěti různých barvách, ale také jeden průhledný, kam si uživatel může vložit oblíbený obrázek.
Počítač disponuje 8,9" matným displejem s rozlišením 1024×600 bodů. Udávaná provozní doba na baterii je delší než čtyři hodiny. Součástí výbavy Amilo Mini je dále rozšiřující slot pro kartu ExpressCard, integrovaná podpora rozhraní WLAN, technologie bluetooth, prostorový mikrofon a 1,3megapixelová webová kamera. Integrovaná čtečka paměťových karet 4v1 usnadní přenos snímků z digitálního fotoaparátu, úložný prostor pro data zajišťuje 60GB pevný disk (PATA, 4200 ot./min.), přičemž ještě letos bude k dispozici také disk s dvojnásobnou kapacitou. Amilo Mini bude dostupný od poloviny října za doporučenou koncovou cenu 9490 Kč včetně DPH.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.