Aktuality -> IT společnost - 2. 10. 2014

Miloš Mastník je novým ředitelem pro obchod a marketing ČD-Telematika

Miloš Mastník nastoupil na nově vytvořenou pozici začátkem října. Mezi jeho kompetence patří řízení obchodních aktivit ČD-Telematika, produktový marketing, zákaznické segmenty a zákaznické centrum. Sloučení těchto aktivit do jedná funkce má posílit komerční aktivity společnosti a zviditelnit ji na ICT trhu.



Mastníkovým úkolem v ČD-T bude mimo řízení obchodních aktivit celé společnosti další rozvoj obchodních příležitostí a výrazné posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu. „Druhá největší optická infrastruktura v ČR, nové datové centrum, obrovské know-how a silná zákaznická základna jsou ideální předpoklady pro silný růst, a to nejen v sektoru dopravy,“ uvedl Mastník.

 

Miloš Mastník vystudoval VŠE v Praze, titul MBA získal na University of Pittsburgh, později absolvoval také postgraduální kurz telekomunikačních technologií na University of Delft. V oblasti telekomunikací pracuje od roku 2000. Nejprve působil v Českém Telecomu, poté, v letech 2004–2011, zastával různé manažerské pozice ve firmě GTS a GTS Central Europe. V posledním období byl pověřen funkcí Vice President pro Marketing skupiny GTS CE pro Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko a Rumunsko. Od roku 2012 pracoval na pozici ředitele pro firemní marketing ve společnosti T-Mobile ČR a byl členem dozorčí rady společnosti T-Systems.

 

Miloš Mastník je ženatý a má tři děti. Ve volném čase se věnuje dálkovým běhům na lyžích, volejbalu, golfu, basové kytaře, nejraději má cestování.

 

foto: Miloš Mastník, archiv ČD-T


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.