Aktuality -> IT společnost - 28. 7. 2005

Milan Sameš vede českou pobočku Ness Technologies

Ness278.jpgSpolečnost Ness Technologies oznámila, že Milan Sameš (vlevo) byl jmenován do pozice Managing Director pro Českou republiku. Oficiálně tak přebírá pozici, kterou fakticky zastával od začátku tohoto roku. Jeho hlavním úkolem bude řízení operací Ness v České republice, rozvoj firmy a konsolidace outsourcingových a akvizičních aktivit společnosti, přičemž zůstává odpovědný Ivanu Hruškovi, presidentovi společnosti Ness pro Evropu. Milan Sameš nastoupil do české pobočky společnosti Ness na podzim roku 2004 jako Vice President Operations.

Do společnosti Ness přišel M. Sameš z firmy LogicaCMG. Předtím působil ve společnosti Nokia jako obchodní ředitel. Patří mezi uznávané odborníky zejména v oblasti telekomunikací a bankovnictví. Společnost NESS Czech zároveň oznámila, že byl do pozice Director Operations jmenován Mirko Kalous. Bude zodpovědný především za vybrané procesy, například projektové řízení, řízení kvality, metodologie a správu znalostní báze. Mirko Kalous nastoupil do společnosti Ness v červnu 2005. Předtím pracoval v několika společnostech, převážně na pozici provozního ředitele. Specializuje se na outsourcing a podílel se mimo jiné na procesu privatizace Komerční banky.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.