Aktuality -> IT Business - 21. 10. 2019

Milan Mottl se stal Territory Sales Managerem společnosti ExaGrid Systems

Společnost ExaGrid, poskytovatel inteligentního hyperkonvertovaného úložiště pro zálohování s deduplikací dat, jmenovala od 1. září 2019 Milana Mottla na pozici Territory Sales Manager pro region východní Evropy. Milan Mottl přináší do ExaGrid Systems své dlouholeté zkušenosti z oboru počítačové bezpečnosti a dostupnosti dat načerpané během své více jak 16leté kariéry např. ve firmách Arcserve nebo CA Technologies. Hlavním úkolem Mottla bude rozvoj obchodních aktivit prostřednictvím klíčových zákazníků a partnerského kanálu. Mottl přichází do ExaGrid Systems ze společnosti Arcserve, kde zastával funkci Sales Managera pro východní Evropu. Dlouhá léta se věnuje businessu v oblasti IT technologií se specializací na technologie zálohování a rychlou obnovu.



„Rád přijímám výzvy a pracovat pro ExaGrid Systems výzvu přináší. Zároveň si vážím této příležitosti a chci nyní veškerou svou snahu věnovat systematickému rozvoji businessu napříč regionem, ukázat zákazníkům a partnerům výhody řešení ExaGrid Systems, které je velmi škálovatelné i cenově efektivní, a budovat solidní základu pro rozvoj obchodních příležitostí,“ uvádí Milan Mottl.


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.