facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 2. 11. 2012

Microsoft spouští roadshow „Jeden den v moderní české firmě“

Již 7. listopadu odstartuje společnost Microsoft celorepublikovou roadshow s názvem „Jeden den v moderní české firmě“. Jedná se o sérii manažerských seminářů určených především pro majitele a manažery malých a středních firem, na nichž se účastníci dozvědí zajímavé informace doplněné o praktické ukázky, které jim pomohou dále rozvíjet jejich podnikání. Na příkladech ukáží zástupci společnosti Microsoft a partnerských firem, jak například efektivněji řídit své firemní procesy, jak na řízení vztahů se zákazníky, jak lépe využívat lidské zdroje, jaké jsou možnosti využití zdrojů z fondů EU či jak využít cloudová řešení ke zvýšení produktivity práce, bezpečnosti dat a podobně.



Roadshow poběží do června 2013 a během sedmi měsíců se uskuteční na 35 seminářů ve 23 krajských a okresních městech. Účastníci se budou moci setkat s představiteli úspěšných firem v regionu a prodiskutovat nejen probíraná témata, ale i navázat nové kontakty a probrat obchodní příležitosti.

 

Registrovat se na jednotlivé semináře je možné na stránkách www.modernipodnikani.cz. Zde je možné získat také více informací o celé roadshow, a to včetně kalendáře jednotlivých akcí.


 
Daktela
  

- Inzerce -

ERP systém Esyco Business spravuje skladové procesy ve společnosti VIAKOM CZ, s. r. o.

VIAKOMSpo­leč­nost VIAKOM je od ro­ku 1999 před­ní do­voz­ce a vel­ko­ob­chod ka­me­ro­vých sys­té­mů. Na­bí­zí­me ši­ro­ké port­fo­lio pro­vě­ře­ných a kva­lit­ních pro­duk­tů, vy­so­kou skla­do­vou dos­tup­nost ce­lé­ho sor­ti­men­tu, tech­nic­kou pod­po­ru cer­ti­fi­ko­va­ných spe­ci­a­lis­tů a v ne­pos­led­ní řa­dě pro­zá­kaz­nic­ký in­di­vi­du­ál­ní pří­stup. Na­bí­ze­né pro­duk­ty ode­bí­ra­jí zá­kaz­ní­ci na­příč ce­lým tr­hem včet­ně stát­ní sprá­vy. Kva­li­tu fir­my si ob­lí­bi­li i za­hra­nič­ní zá­kaz­ní­ci z Ev­rop­ské unie.

  

- Inzerce -

Kontaktní centrum 21. století – veškerá komunikace jako na dlani

DaktelaOblast multikanálových kontaktních center prošla za poslední dvě desetiletí velmi dynamickým vývojem – od jednoduchých digitálních ústředen s několika základními funkcemi až po automatické speciální systémy s umělou inteligencí a řadou chatbotů, voicebotů případně mailbotů.

Helios
- inzerce -