Aktuality -> IT společnost - 9. 7. 2007

Microsoft představuje finančního ředitele

Tibor_Kolejak_728.jpgS účinností od 1. července 2007 se finančním ředitelem české pobočky společnosti Microsoft stal Tibor Koleják. Tibor Koleják prokázal své schopnosti po odchodu svého předchůdce Davida Clarka, kdy se věnoval finančnímu plánování i své původní roli obchodního kontrolora. Jako finanční ředitel bude Tibor zodpovědný za další rozvoj finančního oddělení, zvyšování provozní dokonalosti pobočky a podporu ostatních obchodních jednotek českého zastoupení společnosti. Tibor Koleják pracuje v Microsoftu pět let. Dříve, než se stal součástí finančního oddělení, působil několik let v roli IT manažera pro Českou a Slovenskou republiku a země jižní a východní Evropy. Odborné znalosti a zkušenosti získal také při svém působení v mezinárodních společnostech Vodafone, PriceWaterhouseCoopers a Soluziona - Union Fenosa Group. Tibor Koleják vystudoval vysokou školu ekonomickou v Bratislavě a absolvoval stáž na Universidad de Granada ve Španělsku. Ve svém volném čase se Tibor věnuje sportovnímu létání a hudbě.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.