facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 20. 9. 2006

Microsoft plánuje zdvojnásobit objem obchodu v ČR

Microsoft638.jpgSpolečnost Microsoft plánuje v České republice během tří let zdvojnásobit objem obchodu, jak řekl Michal Čupa (vpravo), generální ředitel společnosti Microsoft ČR. Plány růstu firmy stojí na třech nosných aspektech – lidech, partnerech (prodejních kanálech) a na provozní excelenci společnosti. Microsoft očekává, že trh v České republice v budoucnu poroste díky kupní síle domácností a investicím soukromého a veřejného sektoru.

V průběhu následujících tří let se bude v České republice mnohem více prosazovat vize digitální domácnosti. Většina rodin bude chtít mít osobní počítač a využívat vysokorychlostní internet. Díky stabilnímu ekonomickému prostředí budou do informačních technologií investovat i firmy, které potřebují sofistikovanější řešení pro další podporu svého růstu či pro zajištění konkurenceschopnosti doma i v zahraničí.

Pět základních pilířů strategie růstu společnosti Microsoft:
  1. Domácí uživatelé
    • Do tří let bude počítače vlastnit a aktivně využívat více jak 50% obyvatel
    • Microsoft v České republice získá vedoucí postavení v domácí zábavě. Na trh uvede Xbox 360 a multimediální přehrávač Zune
    • Windows Vista a Media Center se prosadí jako standardní součást obývacího pokoje
  2. Malé firmy
    • Microsoft usnadní malým firmám rozvoj nabídkou výhodného komplexního řešení jejich počítačové infrastruktury (firemní síť, email, mobilní přístup, zabezpečení proti virům, hackerům, atp.)
    • Společně s výrobci hardwaru nabídne Microsoft malým firmám rovněž cenově zajímavé hardwarové vybavení
  3. Střední firmy
    • Microsoft pomůže zvýšit efektivitu zákazníků ve využívání jejich technologií, usnadní přístup k práci z domova
    • Microsoft umožní zaměstnancům a manažerům mobilní přístup ke kanceláři čímž vzroste jejich provozní efektivita a výkonnost
    • Microsoft podpoří řízení růstu firem pomocí nabídky komplexních podnikových informačních systémů (ERP, CRM, Business Inteligence, atp.)
  4. Velcí zákazníci
    • Microsoft nabídne komplexní řešení ušitá zákazníkovi na míru
    • Microsoft pomůže zvýšit efektivitu a využít synergii používaných technologií, systémů a infrastruktury
    • Microsoft posílí svoje image silného hráče schopného realizovat komplexní řešení a podporovat měnící se potřeby zákazníků
  5. Veřejná správa
    • Microsoft se výrazně zasadí o rozvoj e-governmentu v České republice
    • Microsoft pomůže veřejnému sektoru v přejímání úspěšných a vyzkoušených zahraničních projektů
    • Microsoft podpoří propagaci úspěšných řešení z České republiky a využije tvůrčí potenciál českých programátorů
Cílem tříleté strategie společnosti Microsoft je umožnit lidem, firmám a veřejné správě v celé České republice dosáhnout významného ekonomického a společenského rozvoje díky aktivnímu využívání nejmodernějších technologií.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?