facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 14. 11. 2019

Microsoft oznamuje personální změny ve` vedení společnosti

Novou ředitelkou Microsoftu pro sektor veřejné správy se s platností od září 2019 stala Lenka Axlerová. V nové roli se zaměří na rozvoj spolupráce a obchodních příležitostí v sektoru státní správy, samosprávy, zdravotnictví a školství. Lenka Axlerová má dlouholeté zkušenosti s prací pro veřejný sektor v regionu střední a východní Evropy. Dříve působila ve společnosti PricewaterhouseCoopers a pomáhala zákazníkům s vytvářením strategií, nastavováním a zlepšováním interních procesů, s finančními kalkulacemi a se zajištěním souladu s legislativními požadavky. Lenka Axlerová vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, získala titul Master in International Management v evropském programu CEMS a je držitelkou Advanced Diploma in Management Accounting z Chartered Institute of Management Accountants. Svůj volný čas věnuje rodině, ráda cvičí jógu a sportuje.



Ředitelkou lidských zdrojů se od září 2019 stala Klára Žižková. Ze své pozice je zodpovědná za všechny personální aktivity společnosti. Do Microsoftu přišla ze společnosti Danone, kde působila v roli ředitelky pro rozvoj talentů v rámci evropského regionu. Ještě předtím, jako vedoucí HR pro oblast východní Evropy, pomohla etablovat a stabilizovat sdílené služby HR pro Danone v tomto regionu. Před Danone Klára pracovala ve společnosti British American Tobacco. Svou kariéru začínala v oblasti komunikace a korporátních záležitostí, ovšem poté našla svou vášeň v HR. Klára Žižková vystudovala Karlovu univerzitu v Praze, obor anglický a dánský jazyk a literatura. Ve volném čase se věnuje rodině, ráda lyžuje a tráví čas v přírodě.

Od listopadu 2019 se nově ředitelem pro technické standardy stává Dalibor Kačmář. Ve své roli bude odpovědný za vytváření technologické vize Microsoftu na českém a slovenském trhu, zejména v oblasti cloudu, digitální transformace, kybernetické bezpečnosti a otevřených dat. Dalibor pracuje ve společnosti Microsoft již od roku 2003, naposledy působil v roli ředitele partnerské sítě a předtím v roli manažera divize Cloud + Enterprise. Je zakladatelem iniciativy Partneři ve vzdělávání, působil v divizi vývoje jako akademický evangelista a poté jako specialista na platformní strategie. Před nástupem do společnosti Microsoft vyučoval informatiku na mnoha univerzitách v České republice, USA a ve Finsku a také externě pracoval jako regionální ředitel programu Microsoft Developer Network. Ve svém volném čase se věnuje rodině, jízdě na kole, lyžování a skialpinismu, crossfitu, ale i klasické kytaře.

Novým obchodním a marketingovým ředitelem české a slovenské pobočky společnosti Microsoft se s platností od 1. listopadu 2019 stává Ladislav Možný. Ve své roli bude odpovědný za řízení krátkodobé i dlouhodobé marketingové a obchodní strategie společnosti s cílem maximálně podpořit a rozšířit partnerskou a zákaznickou síť napříč oběma trhy. Bude rovněž napomáhat s realizací strategie Microsoftu v oblasti digitální transformace, a to jak směrem dovnitř firmy, tak i k trhu. Do Microsoftu Ladislav přichází ze společnosti Vodafone, kde byl odpovědný za obchod a marketing pro segment menších a středních firem. Ještě předtím pracoval ve společnostech T-Mobile a AXA Insurance Company. Vedl také celofiremní projekty, jako jsou frekvence aukcí, akvizice společností nebo implementace GDPR. Svůj volný čas tráví společně s rodinou na kole, na lyžích, u stolního tenisu či v divadle.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.