facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 8. 3. 2011

Microsoft oznamuje personální změny

Microsoft v České republice jmenoval personální ředitelku, Janu Máchovou, a ředitelku péče o zákazníky, Renee Le Moine. Jana Máchová zastává pozici personální ředitelky společnosti Microsoft od 8. února 2011, od kdy je plně zodpovědná za strategický rozvoj a řízení lidských zdrojů české pobočky. Jana Máchová nastoupila do Microsoftu v roce 2009 a působila na pozici HR Business Partnera. Před tím nabyla bohaté zkušenost v British American Tobacco v Nizozemí a v České republice, ale také ve společnostech TNT Post nebo TPCA. Na katedře psychologie na Ostravské univerzitě Jana vystudovala obor Sociální práce v psychologickém poradenství. Volný čas tráví s rodinou a přáteli, má ráda turistiku, jízdu na kolečkových bruslích a volejbal.



Renee LeMoine byla do své pozice jmenována s účínností od 15. ledna 2011. Je zodpovědná za rozvoj komunikace s týmy, zákazníky a partnery s cílem zvýšení zákaznické a partnerské spokojenosti. Renee má více než 15 let mezinárodních zkušeností s managementem v soukromém i neziskovém sektoru v Rusku, na Ukrajině, v Kazachstánu, Maďarsku, Číně, České a Slovenské republice. Během své dosavadní kariéry působila v různých oblastech obchodního řízení a obchodních operací včetně strategického plánování, obchodu nebo vedení lidí ve společnostech jako Hewlett Packard, Deloitte nebo v Ukrajinském centru pro podporu privatizace. Renee v současné době také vede kurzy mezinárodního managementu na Tiffin University Prague a ve svém volném čase se věnuje outdoorovým sportům.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.