facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 29. 9. 2010

Microsoft oznamuje personální změny

Microsoft jmenoval nového obchodního ředitele pro malé a střední firmy a manažera marketingu. Pozici ředitele obchodní divize pro malé a střední firmy od 1. září 2010 zastává Martin Tolar. Náplní jeho práce je rozvoj spolupráce a obchodních příležitostí v segmentu malých a středních firem v České republice. Martin Tolar se věnuje obchodu a marketingu již 13 let. Před svým příchodem do Microsoftu pracoval na pozici country manažera ve společnosti Tech Data Distribution. Další manažerské zkušenosti získal na pozicích ředitele FUTURELAB Holding nebo manažera rozvoje obchodu ve společnostech Johnson & Johnson nebo Pfizer. Martin Tolar vystudoval strojní fakultu Vysokého učení technického v Brně a postgraduální studium managementu a marketingu na ekonomické fakultě stejné vysoké školy.



S účinností od 15. září 2010 vykonává pozici manažera marketingu společnosti Microsoft Alois Balíček. Ve své funkci bude zodpovědný za řízení všech marketingových aktivit české pobočky. Alois Balíček působí v Microsoftu 3 roky, doposud zastával pozici manažera marketingové komunikace. V oblasti marketingu pracuje již 14 let, své bohaté zkušenosti nasbíral jako account director v mezinárodních reklamních agenturách DDB Worldwide a Publicis Group. Před nástupem do Microsoftu zastával pozici senior konzultanta ve společnosti Comtech Group.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.