Aktuality -> IT společnost - 29. 9. 2010

Microsoft oznamuje personální změny

Microsoft jmenoval nového obchodního ředitele pro malé a střední firmy a manažera marketingu. Pozici ředitele obchodní divize pro malé a střední firmy od 1. září 2010 zastává Martin Tolar. Náplní jeho práce je rozvoj spolupráce a obchodních příležitostí v segmentu malých a středních firem v České republice. Martin Tolar se věnuje obchodu a marketingu již 13 let. Před svým příchodem do Microsoftu pracoval na pozici country manažera ve společnosti Tech Data Distribution. Další manažerské zkušenosti získal na pozicích ředitele FUTURELAB Holding nebo manažera rozvoje obchodu ve společnostech Johnson & Johnson nebo Pfizer. Martin Tolar vystudoval strojní fakultu Vysokého učení technického v Brně a postgraduální studium managementu a marketingu na ekonomické fakultě stejné vysoké školy.



S účinností od 15. září 2010 vykonává pozici manažera marketingu společnosti Microsoft Alois Balíček. Ve své funkci bude zodpovědný za řízení všech marketingových aktivit české pobočky. Alois Balíček působí v Microsoftu 3 roky, doposud zastával pozici manažera marketingové komunikace. V oblasti marketingu pracuje již 14 let, své bohaté zkušenosti nasbíral jako account director v mezinárodních reklamních agenturách DDB Worldwide a Publicis Group. Před nástupem do Microsoftu zastával pozici senior konzultanta ve společnosti Comtech Group.


 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.