Aktuality -> IT společnost - 18. 12. 2009

Microsoft oznamuje personální změny

Společnost Microsoft jmenovala manažera serverové divize, Davida Hrušku, a novou manažerku marketingové komunikace, Renátu Krausovou. Pozici manažerky marketingové komunikace zodpovědné za řízení marketingových aktivit české pobočky společnosti Microsoft zastává od 1. září 2009 Renáta Krausová. Renáta Krausová působí v oblasti marketingu již od roku 1999. Před nástupem do Microsoftu pracovala na pozici Business Development and Alliance Manager ve společnosti Hewlett Packard. Bohaté manažerské zkušenosti ale získala také ve společnostech Avnet, Sun MicroSystems či například Vodafone. Renáta Krausová vystudovala Karlovu univerzitu a Golders Green College v Londýně se zaměřením na marketing a management.



David Hruška byl do své pozice jmenován s účinností od 1. listopadu 2009 a od této chvíle je zodpovědný za divizi serverů, zejména za vytváření nových příležitostí rozvoje obchodu se serverovými řešeními v těsné vazbě na obchodní tým. David Hruška začal svoji kariéru v Londýně v roce 1994. Bohaté manažerské zkušenosti získal zejména u telefonních operátorů Etel a Telecom Austria, kde v obou případech zastával pozice obchodního ředitele. Před svým příchodem do Microsoftu působil jako obchodní ředitel ve společnosti Kapsch, kde byl zodpovědný zejména za budování obchodní spolupráce s partnery. David Hruška vystudoval Karlovu univerzitu.


 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?