Aktuality -> IT společnost - 5. 2. 2009

Microsoft oznamuje personální změnu

Ředitelem péče o zákazníky se stal Tomáš Přáda

Tomáš Přáda byl jmenován do funkce ředitele péče o zákazníky společnosti Microsoft s účinností od 2. února 2009. Náplní jeho práce bude rozvoj dobrých vztahů se zákazníky a zajišťování služeb zákaznické podpory. Tomáš Přáda vystřídal na této pozici Davida Frantíka, který se péči o zákazníky věnoval více než dva roky, a v létě 2008 byl jmenován manažerem divize Dynamics. Vedle své nové role bude Tomáš Přáda i nadále zodpovědný za rozvoj strategie a zefektivňování procesů. Tomáš Přáda vystudoval strojní fakultu na ČVUT v Praze, obor marketing a management. V Microsoftu pracuje od roku 2004, a to na různých pozicích se zaměřením převážně na řízení partnerských aktivit a partnerské strategie.



 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.