Aktuality -> IT společnost - 5. 2. 2009

Microsoft oznamuje personální změnu

Ředitelem péče o zákazníky se stal Tomáš Přáda

Tomáš Přáda byl jmenován do funkce ředitele péče o zákazníky společnosti Microsoft s účinností od 2. února 2009. Náplní jeho práce bude rozvoj dobrých vztahů se zákazníky a zajišťování služeb zákaznické podpory. Tomáš Přáda vystřídal na této pozici Davida Frantíka, který se péči o zákazníky věnoval více než dva roky, a v létě 2008 byl jmenován manažerem divize Dynamics. Vedle své nové role bude Tomáš Přáda i nadále zodpovědný za rozvoj strategie a zefektivňování procesů. Tomáš Přáda vystudoval strojní fakultu na ČVUT v Praze, obor marketing a management. V Microsoftu pracuje od roku 2004, a to na různých pozicích se zaměřením převážně na řízení partnerských aktivit a partnerské strategie.



 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.