facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 5. 2. 2009

Microsoft oznamuje personální změnu

Ředitelem péče o zákazníky se stal Tomáš Přáda

Tomáš Přáda byl jmenován do funkce ředitele péče o zákazníky společnosti Microsoft s účinností od 2. února 2009. Náplní jeho práce bude rozvoj dobrých vztahů se zákazníky a zajišťování služeb zákaznické podpory. Tomáš Přáda vystřídal na této pozici Davida Frantíka, který se péči o zákazníky věnoval více než dva roky, a v létě 2008 byl jmenován manažerem divize Dynamics. Vedle své nové role bude Tomáš Přáda i nadále zodpovědný za rozvoj strategie a zefektivňování procesů. Tomáš Přáda vystudoval strojní fakultu na ČVUT v Praze, obor marketing a management. V Microsoftu pracuje od roku 2004, a to na různých pozicích se zaměřením převážně na řízení partnerských aktivit a partnerské strategie.



 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.