Aktuality -> IT společnost - 5. 2. 2009

Microsoft oznamuje personální změnu

Ředitelem péče o zákazníky se stal Tomáš Přáda

Tomáš Přáda byl jmenován do funkce ředitele péče o zákazníky společnosti Microsoft s účinností od 2. února 2009. Náplní jeho práce bude rozvoj dobrých vztahů se zákazníky a zajišťování služeb zákaznické podpory. Tomáš Přáda vystřídal na této pozici Davida Frantíka, který se péči o zákazníky věnoval více než dva roky, a v létě 2008 byl jmenován manažerem divize Dynamics. Vedle své nové role bude Tomáš Přáda i nadále zodpovědný za rozvoj strategie a zefektivňování procesů. Tomáš Přáda vystudoval strojní fakultu na ČVUT v Praze, obor marketing a management. V Microsoftu pracuje od roku 2004, a to na různých pozicích se zaměřením převážně na řízení partnerských aktivit a partnerské strategie.



 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.