- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (34)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Microsoft oznamuje personální změnu
Ředitelem péče o zákazníky se stal Tomáš Přáda
Tomáš Přáda byl jmenován do funkce ředitele péče o zákazníky společnosti Microsoft s účinností od 2. února 2009. Náplní jeho práce bude rozvoj dobrých vztahů se zákazníky a zajišťování služeb zákaznické podpory. Tomáš Přáda vystřídal na této pozici Davida Frantíka, který se péči o zákazníky věnoval více než dva roky, a v létě 2008 byl jmenován manažerem divize Dynamics. Vedle své nové role bude Tomáš Přáda i nadále zodpovědný za rozvoj strategie a zefektivňování procesů. Tomáš Přáda vystudoval strojní fakultu na ČVUT v Praze, obor marketing a management. V Microsoftu pracuje od roku 2004, a to na různých pozicích se zaměřením převážně na řízení partnerských aktivit a partnerské strategie.


Formulář pro přidání akce
2.9. | Microsoft & Veeam Security Roadshow – Praha |
16.9. | Microsoft & Veeam Security Roadshow – Bratislava... |
23.9. | IT konference: Arrow Forum 2025 |
29.9. | The Massive IoT Conference |