Aktuality -> IT společnost - 1. 7. 2014

Microsoft oznámil personální změny

České zastoupení Microsoftu má od 1. července nového manažera divize Microsoft Office. Stal se jím René Keyzlar, dosavadní manažer divize Operator Channel pro region střední a východní Evropy. Martin Hruška, který předtím působil v segmentu Microsoft Office, se přesouvá do obchodní divize pro malé a střední podniky.



René Keyzlar přišel do Microsoftu v roce 2009 na pozici manažera divize mobilních řešení pro region střední a východní Evropy. René významně napomohl úspěšnému zavedení platformy Windows Phone, která se za posledních 12 měsíců, podle průzkumů společnosti IDC, stala druhou nejprodávanější platformou v ČR. Poslední rok měl na starosti spolupráci s Telco operátory v regionu střední a východní Evropy. Před nástupem do Microsoftu pracoval na manažerských pozicích ve společnostech Samsung či Sony Ericsson. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu, trendům v architektuře a designu.

 

 

Martin Hruška se po více než dvouletém působení v divizi Microsoft Office přesouvá na pozici manažera obchodní divize pro malé a střední podniky, v rámci které bude zodpovědný za prodej produktů a služeb Microsoft, marketing, za řízení distribuční a partnerské obchodní sítě. Za dobu jeho působení divize Office zaznamenala zásadní růst prodejů a využití služeb Office 365, napomohl zvýšit povědomí a zájem o Microsoft cloudové služby a divize získala významné zákazníky Office 365 jako například RWE, Tesco nebo Mall.cz.

 

Hruška nastoupil do společnosti Microsoft v roce 2003 a postupně působil na pozicích manažera partnerských programů Microsoft, account manažera pro klíčové obchodní partnery a manažera obchodního týmu pro partnerský prodej. Vystudoval ekonomii na České zemědělské univerzitě a získal titul MSc v oboru Management Studies na Nottingham Trent University (B.I.B.S.). Svůj volný čas věnuje rodině, hraní v kapele, golfu, jízdě na kole a cestování.

 

foto: archiv Microsoft


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.