Aktuality -> IT Business - 1. 2. 2019

Microsoft má od února novou ředitelku týmu pro významné zákazníky

Obchodní ředitelkou Microsoftu pro segment velkých zákazníků (enterprise) v Česku a na Slovensku se od 1. února 2018 stala Alena Sochorová. Jejím úkolem bude dále posilovat pozici Microsoftu jako strategického poradce pro digitální transformaci velkých organizací s důrazem na odpovědné využití umělé inteligence. Alena Sochorová nastoupila do Microsoftu v říjnu 2018 jako ředitelka strategie pro digitální transformaci. Na začátku roku 2019 převzala také roli lídra pro umělou inteligenci, kterou zastává i nadále.



Před příchodem do Microsoftu působila Alena 22 let ve společnosti Accenture, posledních sedm let jako výkonná ředitelka pro konzultační služby v odvětví telekomunikací, médií a technologií. V této roli vedla tým dodávající transformační projekty pro významné firmy v regionu střední a východní Evropy. Před Accenture Alena pracovala pro Kmart International Headquarters v Praze.

Alena Sochorová je absolventkou Masarykovy univerzity v Brně. MBA získala na Katz Business School, University of Pittsburgh, USA. Mimo práci věnuje většinu svého času svým dvěma synům, ale také psovi, dvěma kočkám a velké zahradě. Ráda čte, chodí na koncerty a dívá se na filmy.


 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.