facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 26. 11. 2007

Nový obchodní ředitel Microsoftu

Obchodní a marketingové aktivity Microsoftu v České republice s platností od 26. listopadu 2007 řídí Petr Karásek. Petr Karásek nastoupil do společnosti Microsoft na pozici manažera divize Dynamics (Microsoft Business Solutions) již v roce 2002 po převzetí společnosti Navision. Před jmenováním do pozice obchodního a marketingového ředitele působil Petr Karásek rok jako ředitel divize vývoje v české pobočce společnosti. Petr Karásek začal pracovat v Microsoftu v roce 2002 po převzetí společnosti Navision, kde od roku 1998 zastával pozici produktového ředitele pro systémy Navision a Axapta pro Českou republiku a Slovensko. Petr Karásek získal bohaté zkušenost v oblasti ERP systémů již během svého působení v belgické společnosti SoftCell, kde se podílel na zavádění řady ERP řešení. Po ukončení studií pracoval jako programátor a posléze správce systému ve Všeobecné zdravotní pojišťovně. Dále pracoval ve společnosti FCC Folprecht Brno, kde se zabýval podporou a laděním databázových systémů u zákazníků. Petr absolvoval v roce 1992 obor elektronické počítače na fakultě elektrotechnické VUT v Brně. Je ženatý a má jednu dceru. Mezi jeho koníčky patří rodina, cestování, turistika a četba historické a fantasy literatury.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?