Aktuality -> IT společnost - 26. 11. 2007

Nový obchodní ředitel Microsoftu

Obchodní a marketingové aktivity Microsoftu v České republice s platností od 26. listopadu 2007 řídí Petr Karásek. Petr Karásek nastoupil do společnosti Microsoft na pozici manažera divize Dynamics (Microsoft Business Solutions) již v roce 2002 po převzetí společnosti Navision. Před jmenováním do pozice obchodního a marketingového ředitele působil Petr Karásek rok jako ředitel divize vývoje v české pobočce společnosti. Petr Karásek začal pracovat v Microsoftu v roce 2002 po převzetí společnosti Navision, kde od roku 1998 zastával pozici produktového ředitele pro systémy Navision a Axapta pro Českou republiku a Slovensko. Petr Karásek získal bohaté zkušenost v oblasti ERP systémů již během svého působení v belgické společnosti SoftCell, kde se podílel na zavádění řady ERP řešení. Po ukončení studií pracoval jako programátor a posléze správce systému ve Všeobecné zdravotní pojišťovně. Dále pracoval ve společnosti FCC Folprecht Brno, kde se zabýval podporou a laděním databázových systémů u zákazníků. Petr absolvoval v roce 1992 obor elektronické počítače na fakultě elektrotechnické VUT v Brně. Je ženatý a má jednu dceru. Mezi jeho koníčky patří rodina, cestování, turistika a četba historické a fantasy literatury.



 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?