Aktuality -> IT společnost - 9. 1. 2013

Microsoft jmenoval nové členy top managementu

Microsoft v České republice jmenoval s platností od 1. ledna 2013 dva nové členy top managementu. Obchodním ředitelem pro významné zákazníky a partnery se stal Jan Přerovský, ředitelkou pro rozvoj obchodu Iva Herlesová. Jan Přerovský působil posledních několik let jako úspěšný podnikatel a investor ve Spojených státech amerických. Předcházejících více než osmnáct let své kariéry pak strávil v IT společnostech LCS International a Asseco Czech Republic, kde v obou případech působil na pozicích generálního ředitele a předsedy představenstva. Jan studoval na Elektrotechnické fakultě Českého vysokého učení technického v Praze. Je ženatý, má dva syny a ve svém volném čase se rád se svou rodinou věnuje golfu, kiteboardingu a potápění.



Iva Herlesová, která bude zodpovědná za vyhledávání a rozvíjení nových obchodních příležitostí napříč všemi obchodními segmenty, do Microsoftu přichází ze společnosti DATASYS. Od roku 2011 zde působila na pozici výkonné řidtelky společnosti, předtím v roli obchodni ředitelky. Předchozích dvanáct let Iva strávila na různých pozicích ve společnosti IBM Česká republika. Rozsáhlé zkušenosti ale uplatnila také ve společnostech Logica nebo Compaq Computer. Iva Herlesová absolvovala obor automatizované systémy řízení na VŠE Praha. Je vdaná, má jednu dceru a ve svém volném čase se věnuje rodině, cestování a sportům, jako je tenis, squash, cyklistika nebo lyžování.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.