facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 18. 4. 2012

Microsoft jmenoval manažera divize Office

Společnost Microsoft má od 1. dubna nového manažera divize Microsoft Office. Stal se jím Martin Hruška, dosavadní manažer obchodního týmu pro partnerský prodej. Stejně jako jeho předchůdce, Aleš Růžička, je Martin Hruška zodpovědný za veškerou činnost divize. Ta na českém trhu zajišťuje prodej, lokalizaci a marketing kancelářského software a nástrojů produktivity Microsoft Office běžících jak lokálně, tak i v cloudu. V roce 2004 Martin Hruška dokončil studium ekonomie na České zemědělské univerzitě a poté v roce 2008 získal titul MSc v oboru Management Studies na Nottingham Trent University (B.I.B.S.). Do společnosti Microsoft nastoupil v roce 2003 a postupně působil na pozicích manažera partnerských programů Microsoft, account manažera pro klíčové obchodní partnery a konečně manažera obchodního týmu pro partnerský prodej.



Aleš Růžička přechází po téměř sedmi letech z pozice manažera divize Microsoft Office pro Českou republiku na regionální pozici. Od dubna 2012 zastává funkci manažera divize Microsoft Office pro střední a velké organizace ve střední a východní Evropě.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.