facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 14. 2. 2006

Microsoft chce zdvojnásobit růst před rokem 2010

Microsoft Česko a Slovensko zaznamenal v kalendářním roce 2005 významný meziroční nárůst tržeb ve výši 13 %. Tempo růstu se postupně zvyšovalo v průběhu roku - ve čtvrtém čtvrtletí dosáhlo 23 % meziročně. Nejvíce rostoucí oblastí podnikání společnosti Microsoft byla podniková řešení rodiny Microsoft Dynamics (Microsoft Axapta, Microsoft Navision a Microsoft CRM). Tato divize zaznamenala v roce 2005 meziroční nárůst ve výši 23 %. V druhé polovině roku 2005 meziroční růst divize dále zesílil a dosáhl 45 %. Předpoklad pro další období je udržet současné tempo růstu.

Významně rostoucím byl v loňském roce také prodej serverových řešení. Došlo zde k meziročnímu nárůstu obratu o 18 %. Růst byl tažen zejména aplikační platformou, která byla v listopadu obohacena o nový SQL Server 2005 a Visual Studio 2005. Dobře si vedla i oblast serverového operačního systému Windows. Windows Server je dnes nainstalován přibližně na 65 % všech serverů v České republice a Slovensku a je instalován na třech ze čtyř nově pořízených serverů.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.