facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 7. 7. 2005

Microsoft a Toshiba posilují obchodní vztahy

Společnosti Microsoft a Toshiba, jejíž notebooky u nás distribuuje společnost Tech Data Distribution, oznámily významnou expanzi svých globálních vztahů dohodou o sdílení svých hardwarových a softwarových technologií, aby zvýšily dodávky inovační digitální spotřební elektroniky a osobních počítačů. Souhlasily přitom se spoluprací na vývoji HD DVD mechanik, které by využívaly technologii Microsoft Windows CE, čímž spojí znalosti Microsoftu v oblastech softwaru a PC technologií s know-how Toshiby na poli spotřební elektroniky a programování.

Obě společnosti rovněž plánují posílit spolupráci na iHD – nejnovější interaktivní formát DVD Fóra. Microsoft a Toshiba podporují společný rozvoj projektů ve snaze dodat průlomové mobilní osobní počítače a expandovat na mobilní trh. Společnosti již v předešlé době úzce spolupracovali na celosvětové úrovni při podpoře Tablet PC a mediálních PC center pracujících s operačním systémem Windows XP, čímž nabízely svým zákazníkům nové styly práce na počítačích a mnohé další výhody.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.