facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 25. 7. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Michal Malysa bude řídit komunikaci společnosti Aricoma

Michal MalysaSpolečnost Aricoma, která je součástí skupiny KKCG a významným poskytovatel ICT služeb, oznámila, že její jméno převezmou v rámci rebrandingu do konce roku postupně všechny její firmy. Současně společnost jmenovala Michala Malysu na pozici Head of Brand and Communications, která zodpovídá mimo jiné za značku, externí a interní komunikaci firmy.



Michal Malysa má v oblasti komunikace a PR více než jedenáct let zkušeností. Před nástupem do společnosti Aricoma vedl komunikaci ve firmě Eurowag během jejího vstupu na londýnskou burzu, externí komunikaci v Deloitte a PR tým agentury Grayling. Předtím působil osm let jako novinář, například v TV Nova, Českém rozhlase, Pražském deníku nebo České televizi.

„Aricoma sdružuje špičkové hráče v ICT sektoru. Cením si toho, že jim můžu v procesu rebrandingu pomáhat a přispět k budování jed­not­né a silné značky. Je to bez přehánění skvělá příležitost, proto­že Aricoma stojí na působivém příběhu firem a lidí, kteří ji tvoří,“ řekl Michal Malysa, Head of Brand and Communications, Aricoma.

Aricoma sjednocuje značky zaměřené na IT infrastrukturu, cloudové technologie, podnikové aplikace, kybernetickou bezpečnost, digitalizaci veřejného sektoru a systémovou integraci. Jsou mezi nimi firmy Autocont, AEC; Internet Projekt, CES EA a část společnosti Komix. Všechny do konce roku postupně přijmou jméno Aricoma. Později je budou následovat letošní akvizice – společnosti zaměřující se na SAP řešení Sabris Consulting a Consulting 4U a vývojáři softwaru pro veřejný sektor SYSCOM Software.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.