Aktuality -> IT Business - 24. 1. 2025

Michal Kraus přebírá vedení společnosti Geetoo Technology

Michal_Kraus_GeeToo___k___vodu.jpgMichal Kraus se od 1. ledna 2025 stal Managing Directorem společnosti Geetoo Technology, která se zaměřuje na cloudové technologie. Pro Geetoo Technology jde o zásadní změnu, kdy poprvé za 20 letech nestojí v čele jeden z jejích zakladatelů. Dosavadní Managing Director Michal Hampl se přesouvá do Geetoo Holding, kde se bude po boku Vladimíra Kvaše a Matěje Žáčka věnovat strategické činnosti.



„Mým cílem je navázat na úspěchy zakladatelů a provést Geetoo novou etapou. Na následujících pět let máme jasně definovanou strategii, která je silně orientovaná na růst jak z pohledu businessu, tak vnitřního rozvoje firmy,“ říká ke své nové roli Michal Kraus.

„Předání společnosti, kterou jsme s Vladimírem Kvašem budovali 20 let, do rukou nového člověka pro nás byla výzva. Chtěli jsme mít jistotu, že bude společnost opravdu v dobrých rukách a bude se dále rozvíjet. Michal Kraus splňuje všechny aspekty správného lídra, které jsme stanovili v našich očekáváních, ctí hodnoty, které jsou pro naši společnost důležité a má jasnou vizi, jak dosáhnout stanovených cílů,“ dodává ke změně v nejvyšším vedení Michal Hampl.

Michal_Hampl__vlevo__p__ed__v___Michalu_Krausovi_veden___Geetoo_Technology.jpg

Michal Hampl (vlevo) předává Michalu Krausovi vedení Geetoo Technology

Michal Kraus vystudoval výpočetní techniku a následně ekonomii na ČVUT v Praze. Svá studia zakončil absolvováním manažerského programu Executive MBA. V oblasti IT má přes 25 let zkušeností a od technických pozic se přes vlastní podnikání dostal až do rolí v TOP managementu, kde působil posledních 6 let. Je ženatý, má dvě dcery a ve volném čase se věnuje jízdě na koni, golfu nebo lyžování


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.