facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 6. 4. 2018

Michal Korol nastupuje na pozici obchodního ředitele Dimension Data

Společnost Dimension Data jmenovala Michala Korola (39) na pozici obchodního ředitele. Michal pracuje v Dimension Data (dříve NextiraOne) již 14 let. Působil jako Key Account Manager a Sales Manager a měl na starosti obchodní tým zaměřený na nejvýznamnější klienty společnosti. Nově povede tým Sales managerů a spolu s nimi bude utvářet obchodní strategii firmy. Bude zodpovědný za rozvoj byznysu a budování dobrých vztahů se stávajícími i potenciálními klienty. Své vzdělání v oboru ekonomie a marketingu dokončil a doplnil o praktické zkušenosti ve Spojených státech, kam odjel pracovat po získání inženýrského titulu. Již od začátku své pracovní kariéry působil v oblasti IT.



„Za posledních 14 let, kdy jsem rozvíjel své schopnosti v Dimension Data, se svět technologií značně proměnil. Dnes se více než kdy dříve IT propojuje s byznysem a umožňuje vytvářet nové obchodní modely. Na nové pozici bych proto chtěl ještě intenzivněji pomáhat zákazníkům získávat konkurenční výhodu, kterou technologie nabízejí,“ říká Michal Korol, nově jmenovaný obchodní ředitel Dimension Data.

Svůj volný čas Michal dělí mezi rodinu a koníčky, ke kterým patří cestování, literatura faktů a billiard.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.