facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 4. 8. 2020

Michal Hebeda posílí tým a pomůže expanzi ZEBRA SYSTEMS

Michal HebedaSpolečnost ZEBRA SYSTEMS oznámila, že její tým posílil Michal Hebeda, který nastoupil na pozici Sales Engineer, kde bude zodpovědný za předprodejní aktivity společnosti v České republice a na Slovensku a nově také v jihovýchodní Evropě, kam rozšiřuje své distribuční aktivity.



Michal Hebeda, za kterým stojí dlouholeté zkušenosti v oblasti IT a kybernetické bezpečnosti včetně 9 let strávených v Kerio Technologies, přichází do ZEBRA SYSTEMS ze společnosti Sophos. V ZEBRA SYSTEMS má na starosti zejména předprodejní podporu partnerů, zákazníků i kolegů z obchodního oddělení v rámci projektů v České a Slovenské republice pro všechny produkty distribuované v rámci portfolia výrobců GFI Software, Acronis a SolarWinds MSP.

Stejnou pracovní náplň jako v ČR a na Slovensku bude Michal Hebeda mít i v regionu jihovýchodní Evropy, kam ZEBRA SYSTEMS rozšířila své distribuční aktivity. Aktuálně zde firma působí v Srbsku, Černé Hoře a Chorvatsku, kam dodává řešení GFI Software a cloudové služby Acronis, přičemž do konce roku dojde k rozšíření o další země regionu.

„Velmi si vážíme příchodu Michala na pozici Sales Engineera v tak dynamické době, kterou naše firma právě zažívá,“ řekl Zdeněk Bínek, ředitel společnosti ZEBRA SYSTEMS. „Pevně věřím, že jeho detailní znalosti z kybernetické bezpečnosti nám pomohou prohloubit úspěšnou spolupráci s lokálními partnery, a stejně tak jeho mezinárodní zkušenosti v expanzi do regionu jihovýchodní Evropy.“
 


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.