Aktuality -> IT Business - 18. 1. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Michal Andraško je novým obchodním ředitelem Asseco Solutions

Michal AndraškoŘady top managementu společnosti Asseco Solutions posílil Michal Andraško, zkušený obchodník a ma­nažer, který se stal novým obchod­ním ředitelem českého lídra na trhu ERP systémů. Michal Andraško je absolventem několika univerzit, kde vystudoval marketing, ekonomii a management. Celý svůj profesní život, který započal již při studiu střední školy, se věnoval prodeji v oblasti informačních a komunikačních technologií. Postupně získával cenné zkušenosti a zastával vyšší a vyšší, posléze manažerské pozice. Poslední zkušenost byla ve Twisto payments na pozici Head of Sales.



O svém působení ve společnosti Asseco Solutions říká: „Proč jsem se rozhodl stát se součástí vynikajícího týmu systémů HELIOS? Jednak je zde skvělý produkt, který mi dává smysl a jednak lidé. A faktor lidé bych chtěl podtrhnout. Bez dobře poskládaného týmu totiž nemáte šanci být úspěšní, i když máte skvělý produkt. Osobně jsem velmi zaměřený na lidi, ať v rolích kolegů nebo zákazníků a obchod vnímám jako vztahový business. Není to pouze o tom podepsat a jít dál, ale o tom být lidsky sladěni, důvěřovat si a vytvářet silná partnerství. Jde o to vytvářet dlouhodobý vztah, ze kterého profitují obě strany.“

Michal Andraško je ženatý a má dvě děti. S rodinou žije v domě u lesa, kousek za Prahou. Svůj volný čas tráví především se svými dětmi a také aktivně provozuje více druhů sportu. „Mám ještě dva sny a věřím, že splnitelné,“ říká. „Jedním je uběhnout maraton, to by asi nemělo být nereálné. A druhým je let do vesmíru. Ten už je náročnější, ale pořád věřím, že uskutečnitelný.“


 
  

- PR -

Specializovaná vyhledávací řešení překonávají generativní AI

V kontextu neutuchajícího zájmu o generativní AI se nás zákazníci často ptají: "Co nabídnete oproti AI?" Správá otázka ovšem zní: Co vlastně mohou generativní AI řešení nabídnout oproti specializovaným vyhledávacím systémům pro firemní data?

 

  

- PR -

I malé firmy jsou terčem kybernetických útoků Jak se jim mohou bránit?

Mnoho drobných podnikatelů a majitelů menších firem si myslí, že kybernetické útoky se jich netýkají. „Proč by si zrovna mě hacker vybíral?“ říkají si, protože věří, že jejich „malý“ byznys není pro útočníky zajímavý. Realita je ale jiná. Malé podnikatelské subjekty, která často nedisponují rozsáhlým řešením kybernetické bezpečnosti, jsou pro hackery naopak snadnějším, a o to atraktivnějším cílem.