Aktuality -> IT Business - 21. 10. 2010

Mezinárodní centrum Cisco v Praze

Společnost Cisco v Praze slavnostně otevřela Center of Excellence, jehož zaměstnanci budou s využitím nemodernějších technologií poskytovat vzdálenou podporu zákazníkům a partnerům společnosti v celkem 27 zemích střední a východní Evropy a Společenství nezávislých států. Praha se tak zařadila mezi pět měst na celém světě, kde společnost Cisco podobné středisko provozuje. Další taková centra jsou v portugalském Lisabonu, egyptské Káhiře, v Raleigh v Severní Karolíně a v kanadském Torontu.



Klíčová fakta:

  • Pražské Center of Excellence je vybaveno nejmodernějšími technologiemi pro spolupráci a komunikaci na dálku, jako je Cisco TelePresence. Díky tomu se mohou specialisté setkávat se zákazníky a partnery tváří v tvář a poskytovat jim technické konzultace pro jejich projekty.
  • Centrum při svém otevření nabídne 40 pracovních míst, jeho provoz zajišťuje outsourcingová společnost On Line. Během jednoho roku se počet zaměstnanců centra rozroste na celkových 80 pracovníků.
  • Zaměstnanci Centra mají vysokoškolské vzdělání a profesionální znalosti v oblasti informačních technologií. Kromě angličtiny musí ovládat ještě další jazyk, aby se snadno domluvili se zákazníky z cílových 27 zemí. Špičkoví specialisté budou schopni konzultovat se zákazníky a partnery otázky týkající se technologických i ekonomických dopadů plánovaných projektů a doporučit jim řešení na základě jejich specifických požadavků.
  • Center of Excellence poskytuje podporu 350 partnerům a 2 500 zákazníkům ve 27 zemích, kterými jsou: Albánie, Arménie, Ázerbájdžán, Bělorusko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Česká republika, Estonsko, Gruzie, Chorvatsko, Kazachstán, Kosovo, Litva, Lotyšsko, Maďarsko, Makedonie, Moldávie, Polsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Srbsko, Turecko, Tádžikistán, Ukrajina a Uzbekistán.

 
  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.