- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> IT Business - 21. 10. 2010
Mezinárodní centrum Cisco v Praze

Společnost Cisco v Praze slavnostně otevřela Center of Excellence, jehož zaměstnanci budou s využitím nemodernějších technologií poskytovat vzdálenou podporu zákazníkům a partnerům společnosti v celkem 27 zemích střední a východní Evropy a Společenství nezávislých států. Praha se tak zařadila mezi pět měst na celém světě, kde společnost Cisco podobné středisko provozuje. Další taková centra jsou v portugalském Lisabonu, egyptské Káhiře, v Raleigh v Severní Karolíně a v kanadském Torontu.

Klíčová fakta:
- Pražské Center of Excellence je vybaveno nejmodernějšími technologiemi pro spolupráci a komunikaci na dálku, jako je Cisco TelePresence. Díky tomu se mohou specialisté setkávat se zákazníky a partnery tváří v tvář a poskytovat jim technické konzultace pro jejich projekty.
- Centrum při svém otevření nabídne 40 pracovních míst, jeho provoz zajišťuje outsourcingová společnost On Line. Během jednoho roku se počet zaměstnanců centra rozroste na celkových 80 pracovníků.
- Zaměstnanci Centra mají vysokoškolské vzdělání a profesionální znalosti v oblasti informačních technologií. Kromě angličtiny musí ovládat ještě další jazyk, aby se snadno domluvili se zákazníky z cílových 27 zemí. Špičkoví specialisté budou schopni konzultovat se zákazníky a partnery otázky týkající se technologických i ekonomických dopadů plánovaných projektů a doporučit jim řešení na základě jejich specifických požadavků.
- Center of Excellence poskytuje podporu 350 partnerům a 2 500 zákazníkům ve 27 zemích, kterými jsou: Albánie, Arménie, Ázerbájdžán, Bělorusko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Česká republika, Estonsko, Gruzie, Chorvatsko, Kazachstán, Kosovo, Litva, Lotyšsko, Maďarsko, Makedonie, Moldávie, Polsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Srbsko, Turecko, Tádžikistán, Ukrajina a Uzbekistán.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce









