Aktuality -> IT společnost - 12. 7. 2005

MERLIN oznamuje změny ve vedení společnosti

Merlin.jpgPetr Eisler, ředitel společnosti MERLIN, předal k 1.7.2005 funkci výkonného ředitele s působností pro ČR a SR současnému členu vedení Ing. Martinu Pondělíčkovi. Ředitelem úseku realizace byl současně jmenován Ing. Petr Vyšín. Petr Eisler zůstává nadále v čele skupiny společností MERLIN/ARBES a ponechává si zodpovědnost za výsledky skupiny a za rozvoj zahraničních aktivit. Ing. Martin Pondělíček vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu řízení. Před příchodem do MERLINu pracoval v PZO MERKURIA a následně jako obchodní ředitel ve společnosti C.T.I..

Do společnosti MERLIN nastoupil v roce 1996 a postupně zde působil na pozici obchodního manažera a projektového manažera. V roce 2000 se stal členem vedení společnosti a zastával funkci ředitele realizace. Ing. Petr Vyšín absolvoval fakultu strojního inženýrství na ČVUT v Praze. Svou profesní kariéru začal jako programátor a projektový manažer ve společnosti EXPRIT. Následně pracoval ve společnosti Powersoft Czech Republic a Oracle Czech, kde působil v oblasti prodeje a péče o partnery. V MERLINu působí Petr Vyšín od roku 2002 na pozici ředitele pro jakost a kvalitu.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.