Aktuality -> IT Business - 23. 9. 2005

MERCURY oznámila akvizici společnosti BeatBox Technologies

Společnost Mercury Interactive Corporation oznámila, že koupila soukromou firmu BeatBox Technologies (dříve ClickCadence LLC). Podle podmínek akvizice, která byla uzavřena 1. září 2005, zaplatí Mercury přibližně 14 miliónů dolarů v hotovosti. Mercury dále oznámila, že koupila bezdrátovou testovací technologii m-Test od svého britského partnera Intuwave. Podle podmínek akvizice technologie m-Test, která byla uzavřena 26. července 2005, uhradila společnost Mercury určitou částku v hotovosti a uzavřela také licenční dohodu výměnou za určený intelektuální majetek společnosti Intuwave.

Technologie BeatBox slouží pro sledování a zachycování skutečného chování uživatelů v aplikacích, například provozu generovaného klepnutími na odkazy, výkonu zobrazování stránek, chyb aplikací a relací návštěvníků webových aplikací. Technologie BeatBox pomáhá zákazníkům identifikovat, zaznamenávat a analyzovat způsoby interakce uživatelů s produkčně používanými podnikovými aplikacemi. Pomocí technologie BeatBox získají zákazníci společnosti Mercury reálné informace o uživatelích, což jim pomůže zvýšit přesnost testovacích scénářů. Společnost Mercury plánuje pomocí technologie BeatBox rozšířit funkce svého softwaru pro sledování reálných uživatelů a zdokonalit svá řešení správy výkonnosti v průběhu životního cyklu.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.