Aktuality -> IT Business - 23. 9. 2005

MERCURY oznámila akvizici společnosti BeatBox Technologies

Společnost Mercury Interactive Corporation oznámila, že koupila soukromou firmu BeatBox Technologies (dříve ClickCadence LLC). Podle podmínek akvizice, která byla uzavřena 1. září 2005, zaplatí Mercury přibližně 14 miliónů dolarů v hotovosti. Mercury dále oznámila, že koupila bezdrátovou testovací technologii m-Test od svého britského partnera Intuwave. Podle podmínek akvizice technologie m-Test, která byla uzavřena 26. července 2005, uhradila společnost Mercury určitou částku v hotovosti a uzavřela také licenční dohodu výměnou za určený intelektuální majetek společnosti Intuwave.

Technologie BeatBox slouží pro sledování a zachycování skutečného chování uživatelů v aplikacích, například provozu generovaného klepnutími na odkazy, výkonu zobrazování stránek, chyb aplikací a relací návštěvníků webových aplikací. Technologie BeatBox pomáhá zákazníkům identifikovat, zaznamenávat a analyzovat způsoby interakce uživatelů s produkčně používanými podnikovými aplikacemi. Pomocí technologie BeatBox získají zákazníci společnosti Mercury reálné informace o uživatelích, což jim pomůže zvýšit přesnost testovacích scénářů. Společnost Mercury plánuje pomocí technologie BeatBox rozšířit funkce svého softwaru pro sledování reálných uživatelů a zdokonalit svá řešení správy výkonnosti v průběhu životního cyklu.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.