facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 23. 9. 2005

MERCURY oznámila akvizici společnosti BeatBox Technologies

Společnost Mercury Interactive Corporation oznámila, že koupila soukromou firmu BeatBox Technologies (dříve ClickCadence LLC). Podle podmínek akvizice, která byla uzavřena 1. září 2005, zaplatí Mercury přibližně 14 miliónů dolarů v hotovosti. Mercury dále oznámila, že koupila bezdrátovou testovací technologii m-Test od svého britského partnera Intuwave. Podle podmínek akvizice technologie m-Test, která byla uzavřena 26. července 2005, uhradila společnost Mercury určitou částku v hotovosti a uzavřela také licenční dohodu výměnou za určený intelektuální majetek společnosti Intuwave.

Technologie BeatBox slouží pro sledování a zachycování skutečného chování uživatelů v aplikacích, například provozu generovaného klepnutími na odkazy, výkonu zobrazování stránek, chyb aplikací a relací návštěvníků webových aplikací. Technologie BeatBox pomáhá zákazníkům identifikovat, zaznamenávat a analyzovat způsoby interakce uživatelů s produkčně používanými podnikovými aplikacemi. Pomocí technologie BeatBox získají zákazníci společnosti Mercury reálné informace o uživatelích, což jim pomůže zvýšit přesnost testovacích scénářů. Společnost Mercury plánuje pomocí technologie BeatBox rozšířit funkce svého softwaru pro sledování reálných uživatelů a zdokonalit svá řešení správy výkonnosti v průběhu životního cyklu.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.