facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 11. 1. 2006

Mercury koupí společnost Systinet

Společnost Mercury Interactive Corporation oznámila podepsání definitivní dohody na akvizici soukromé společnosti Systinet Corporation za 105 miliónů dolarů v hotovosti. Zákazníci používají technologii Systinetu při správě podnikových služeb SOA a vytváření bezpečných a spolehlivých webových služeb. Technologie Systinetu v kombinaci s produkty Mercury BTO Enterprise pomůže zákazníkům komplexně optimalizovat kvalitu, výkon a dostupnost podnikových služeb SOA.

Mercury plánuje, že pomocí produktů Systinetu bude zákazníkům pomáhat snižovat rizika související s praktickými výsledky projektů SOA. Pomocí produktů Mercury a Systinet budou zákazníci schopni dosahovat předvídatelných, konzistentních podnikatelských výsledků projektů SOA. Získají potřebnou kontrolu a přehled pro opakované využívání podnikových služeb a budou moci optimalizovat kvalitu, výkonnost a dostupnost aplikací SOA. Akvizice podléhá obvyklým podmínkám uzavření a schválení příslušnými regulačními úřady. Měla by být uzavřena během prvního čtvrtletí roku 2006 a očekává se, že mírně rozředí zisk společnosti Mercury za rok 2006 a v roce 2007 přispěje k navýšení zisku.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.