- Přehledy IS
- APS (22)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (52)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
MEMOS Software dodal Business Intelligence řešení mobilnímu operátorovi
Česká technologická společnost MEMOS Software dodala inovativní Business Intelligence řešení pro britského mobilního operátora Software Cellular Network. Jedná se o alternativního mobilního operátora, který provozuje aplikaci Truphone, umožňující telefonovat z mobilního telefonu prostřednictvím bezdrátových sítí Wi-Fi po celém světě.
MEMOS Software ve spolupráci s britskou firmou Modcomp Limited vytvořila specializovaný software, který umožňuje lépe zpracovat data z oblasti marketingu i obchodu a přesněji sledovat chování britských zákazníků firmy. Celý systém je přístupný přes webové rozhraní.
Předností tohoto Business Intelligence řešení je možnost získat data z různých databází společnosti a následně připravit tato data do formátu vhodného pro potřeby reportingu. Při vývoji byla použita technologie J2EE. Implementace řešení byla rozdělena do více etap. Na počátku se řešily prioritní úlohy, takže již během zhruba jednoho měsíce měl zákazník k dispozici první verzi aplikace. Řešení méně důležitých úloh pak probíhalo v dalších etapách.
Aplikace bude sloužit především managementu a investorům sledujícím ekonomický vývoj britského mobilního operátora. Přístup k obchodním datům a jejich analýza jim poslouží jako podklad pro rozhodovací procesy.
12.6. | Evidence dokumentů 2024: Přichází zásadní změny |
20.6. | Cybernity 2024 |
Formulář pro přidání akce
11.6. | Eshopista: Síla ponákupního vztahu se zákazníkem |
12.6. | Webinář: Efektivní procesování faktur |
13.6. | Konference ABIA CZ 2024: Inovacemi k růstu |