facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 10. 1. 2007

Memory Stick PRO Duo pojme už 8 GB

SONYMemoryStickPRODuo8GB_702.jpgNově uvedená paměťová karta Sony Memory Stick PRO Duo má kapacitou 8 GB, což představuje dosavadní maximum daného formátu. Firma Sony tak zdvojnásobila kapacitu kompaktní karty Memory Stick a odpověděla na rychle rostoucí nároky na paměťovou kapacitu karet ze strany uživatelů digitálních fotoaparátů i přenosných zábavních zařízení. Nová karta 8GB Memory Stick PRO Duo je předurčena pro oblast multimédií. Je určena i pro práci v extrémních podmínkách a výrobce na ni dává pětiletou záruku. Navíc je možné ze stránek výrobce zdarma stáhnout software pro záchranu souborů, který umožňuje rychlé obnovení ztracených nebo smazaných fotografií či jiných souborů.

SONY_MS_PRO_Duo8GB-fingers_702.jpgVšechny karty Memory Stick PRO Duo se dodávají s adaptérem na standardní velikost karty Memory Stick. Nová 8GB karta bude kompatibilní se všemi produkty Sony z řad Cybershot, Handycam a VAIO uvedenými na trh od začátku roku 2007 a také s digitální zrcadlovkou Sony α100. Po provedení updatu software bude kompatibilní s produkty Sony VAIO uvedenými od začátku roku 2005, se všemi zařízeními PSP (se systémovým software verze 2.81 nebo novější) a s rekordéry Memory Stick Video Recorder. Nejaktuálnější informace o kompatibilitě lze nalézt zde.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.