Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 5. 2006

Meeting Asistent od Eurotelu

Eurotel Praha představil svým zákazníkům novou službu „Meeting Asistent“. Ta je zatím určena chytrým telefonům Nokia s operačním systémem Symbian a řeší problém příchozích hovorů, které volaného zastihnou v nevhodnou chvíli. Během vyzvánění se totiž na displeji telefonu objeví menu, které umožní hovor buď přijmout nebo volajícího vybraným způsobem informovat o momentálním zaneprázdnění příjemce.

Se službou Meeting Asistent tak odpadne rozhodování, zda příchozí hovor v nevhodnou chvíli odmítnout, nebo jej nechat vyzvánět. Zákazník má možnost si přednastavit až deset odpovědí, které jsou přiřazené jednotlivým klávesám. Služba řeší například nevhodné vyrušování telefonováním během schůzky nebo nebezpečné psaní SMS při řízení auta. Používání služby je snadné – do telefonu stačí nainstalovat aplikaci Meeting Asistent, kterou lze zdarma získat odesláním SMS příkazu stahni aplik1 odeslaného na číslo 999888, stažením z WAPportálu Eurotel Live!, nebo na kterémkoli prodejním místě společnosti Eurotel, kde ji zákazníkovi zdarma nainstaluje a nastaví odborný personál.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.