facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 5. 2006

Meeting Asistent od Eurotelu

Eurotel Praha představil svým zákazníkům novou službu „Meeting Asistent“. Ta je zatím určena chytrým telefonům Nokia s operačním systémem Symbian a řeší problém příchozích hovorů, které volaného zastihnou v nevhodnou chvíli. Během vyzvánění se totiž na displeji telefonu objeví menu, které umožní hovor buď přijmout nebo volajícího vybraným způsobem informovat o momentálním zaneprázdnění příjemce.

Se službou Meeting Asistent tak odpadne rozhodování, zda příchozí hovor v nevhodnou chvíli odmítnout, nebo jej nechat vyzvánět. Zákazník má možnost si přednastavit až deset odpovědí, které jsou přiřazené jednotlivým klávesám. Služba řeší například nevhodné vyrušování telefonováním během schůzky nebo nebezpečné psaní SMS při řízení auta. Používání služby je snadné – do telefonu stačí nainstalovat aplikaci Meeting Asistent, kterou lze zdarma získat odesláním SMS příkazu stahni aplik1 odeslaného na číslo 999888, stažením z WAPportálu Eurotel Live!, nebo na kterémkoli prodejním místě společnosti Eurotel, kde ji zákazníkovi zdarma nainstaluje a nastaví odborný personál.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?