facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 12. 6. 2008

Mechaniky Lite-On s programy k ochraně dat

Řadu nových charakteristik budou moci očekávat příznivci optických mechanik Lite-On u nejnovějších produktů této značky. Mimo navýšení rychlosti zápisu na DVD na 22x se bude jednat zejména o funkci SecurDisc, implementovanou do mechanik s připojeným softwarem Nero, jež umožní lepší ochranu dat. Další doplňkem je SmartErase, který dává možnost uživateli mazat nepotřebná či citlivá data z disku CD-R a DVD±R (DL) a to bez fyzického znehodnocení média. SmarErase bude nyní implementován v připojených softwarových balíčcích Nero.


SmartErase přepisuje původní data uložená na disku náhodnými znaky neurčitého významu takovým způsobem, že původní data již není možno číst žádnou mechanikou. Po zavedení této funkce se tedy uživatel nemusí obávat jakéhokoli neoprávněného přístupu k tajným informacích, které byly na disku uloženy.
SmartErase není prozatím plánován k implementaci na Lite-On Blu-Ray mechaniky. Na tomto poli představí výrobce mechaniku BD-Combo v druhé polovině letošního roku. Produkt tak doplní tři Blu-Ray mechaniky Lite-On, momentálně dostupné na evropském trhu.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.