Aktuality -> IT Business - 2. 5. 2006

McAfee v prvním čtvrtletí 2006

McAfee618.jpgSpolečnost McAfee ohlásila konsolidované čisté výnosy za první čtvrtletí 2006, končící 31. března 2006, ve výši 272 milionů USD. Čistý zisk McAfee za první čtvrtletí podle GAAP dosáhl 41 milionů USD (po zahrnutí akciových kompenzačních výdajů 9,6 milionu USD a po zdanění), neboli 0,25 USD na akcii (po zahrnutí akciových kompenzačních výdajů 0,06 USD). Čistý zisk non-GAAP byl za první čtvrtletí 62 milionů USD, neboli 0,37 USD na akcii. Předběžné provozní marže se v prvním čtvrtletí zlepšily na 26,6 % a operační marže podle GAAP dosáhly v prvním čtvrtletí 18,5 %.

Významné finanční události
  • Výnosy nového McAfee v daném čtvrtletí vzrostly meziročně o 16 %, objednávky se globálně zvýšily o 13 %
  • Celkové výnosy McAfee od spotřebitelů se v daném čtvrtletí meziročně zvýšily o 20 % na 112 milionů USD, při nárůstu objednávek o 20 %. Výnosy za online služby pro spotřebitele vystoupaly v daném čtvrtletí v meziročním srovnání o 30 %.
  • Online služby McAfee pro spotřebitele zaznamenaly v uplynulém čtvrtletí čistý přírůstek 1,9 milionu nových uživatelů, takže jejich celkový počet dosáhl 19,2 milionu.
  • Odložené výnosy se v daném čtvrtletí zvýšily o 30 milionů USD na 776 milionů dolarů
  • McAfee ukončilo první čtvrtletí s hotovostí nebo jejími ekvivalenty, hotovostí s omezením a investicemi ve výši 1,139 miliardy USD.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.