facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 22. 4. 2005

McAfee uvádí novou nabídku technické podpory pro podniky

Společnost McAfee uvedla na trh nové balíky služeb podpory pro podniky s názvy Gold a Platinum. Nové produkty nabízejí technickou podporu šitou přímo na míru potřebám organizací. S novými balíky služeb Gold a Platinum nyní McAfee nabízí podnikovým zákazníkům nepřetržitý přístup k certifikovaným bezpečnostním specialistům, rychlé telefonické odpovědi na technické otázky a intuitivní, vysoce kvalitní webový obsah pro specifické produkty i všeobecné informace z oboru. Vylepšená nabídka technické podpory je dostupná stávajícím i budoucím podnikovým zákazníkům. Členové globálního partnerského programu McAfee SecurityAlliance navíc obdrží dodatečnou podporu na základě svého statutu ElitePartner, PremierPartner a AssociatePartner.

Zákazníci si mohou vybrat různé servisní úrovně. Mají možnost vybrat si například podporu v několika jazycích nebo on-site servis hardwaru. McAfee také nabídne volitelné možnosti podpory, které budou moci být zakoupeny jako nezávislé a samostatné programy. McAfee Platinum Technical Support zahrnuje podporu v rozsahu Gold Technical Support a navíc personalizovanou proaktivní podporu 24x7 od přiděleného certifikovaného technického account managera s hlubokou znalostí problematiky.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?