Aktuality -> IT Business - 22. 4. 2005

McAfee uvádí novou nabídku technické podpory pro podniky

Společnost McAfee uvedla na trh nové balíky služeb podpory pro podniky s názvy Gold a Platinum. Nové produkty nabízejí technickou podporu šitou přímo na míru potřebám organizací. S novými balíky služeb Gold a Platinum nyní McAfee nabízí podnikovým zákazníkům nepřetržitý přístup k certifikovaným bezpečnostním specialistům, rychlé telefonické odpovědi na technické otázky a intuitivní, vysoce kvalitní webový obsah pro specifické produkty i všeobecné informace z oboru. Vylepšená nabídka technické podpory je dostupná stávajícím i budoucím podnikovým zákazníkům. Členové globálního partnerského programu McAfee SecurityAlliance navíc obdrží dodatečnou podporu na základě svého statutu ElitePartner, PremierPartner a AssociatePartner.

Zákazníci si mohou vybrat různé servisní úrovně. Mají možnost vybrat si například podporu v několika jazycích nebo on-site servis hardwaru. McAfee také nabídne volitelné možnosti podpory, které budou moci být zakoupeny jako nezávislé a samostatné programy. McAfee Platinum Technical Support zahrnuje podporu v rozsahu Gold Technical Support a navíc personalizovanou proaktivní podporu 24x7 od přiděleného certifikovaného technického account managera s hlubokou znalostí problematiky.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.