facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 4. 8. 2008

McAfee oznamuje nárůst příjmů

Společnost McAfee oznámila finanční výsledky za druhé čtvrtletí roku 2008, které skončilo ke 30. červnu. Příjmy ve 2. čtvrtletí roku 2008 v porovnání se stejným obdobím předešlého roku vzrostly o 26 % a dosáhly výše 397 milionů dolarů. Jedná se o zatím vůbec rekordní čtvrtletní příjmy společnosti McAfee. Již desáté čtvrtletí v řadě zaznamenala společnost také dvojciferný meziroční nárůst. Čistý zisk 0,52 dolarů v přepočtu na akcii (non GAAP) je rovněž rekordním finančním výsledkem společnosti McAfee.


Příjmy společnosti McAfee mimo USA a Kanadu vzrostly ve 2. čtvrtletí roku 2008 v porovnání se stejným obdobím předešlého roku ze 152 milionů dolarů o 27 procent, a dosáhly tak výše 193 milionů dolarů. Dvojciferný meziroční nárůst čtvrtletních příjmů se podařilo dosáhnout ve všech regionech. V oblasti Evropy, Blízkého východu a Afriky (EMEA) byl růst 28 procent, ve východní Asii 31 procent, v Latinské Americe 44 procent a v Japonsku 13 procent. Příjmy mimo USA a Kanadu představovaly ve 2. čtvrtletí roku 2008 49 procent celkových příjmů společnosti McAfee; před rokem byl tento podíl 48 procent.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.