facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 19. 2. 2008

McAfee oznamuje rekordní příjmy

Praha – Společnost McAfee, Inc. (NYSE: MFE) oznámila finanční výsledky za poslední čtvrtletí roku 2007. Příjmy v podnikovém segmentu ve 4. čtvrtletí roku 2007 v porovnání se stejným obdobím předešlého roku vzrostly o 24 procent a dosáhly výše 215 milionů dolarů. Růst by dán především prodejem řešení Total Protection for Endpoint a produktových řad IntruShield. Příjmy v zákaznickém segmentu ve 4. čtvrtletí roku 2007 v porovnání se stejným obdobím předešlého roku vzrostly o 7 procent a dosáhly výše 141 milionů dolarů. Příjmový model se změnil z platby při koupi produktů a služeb na formu předplatného.
Příjmy společnosti McAfee mimo USA a Kanadu vzrostly ve 4. čtvrtletí roku 2007 v porovnání se stejným obdobím předešlého roku ze 138 milionů dolarů o 24 procent, a dosáhly tak výše 171 milionů dolarů. V oblasti Evropy a Blízkého východu byl růst 24 procent, ve východní Asii 39 procent, v Latinské Americe 30 procent a v Japonsku 11 procent. Příjmy mimo USA a Kanadu představovaly ve 4. čtvrtletí roku 2007 48 procent celkových příjmů společnosti McAfee.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.