Aktuality -> IT Business - 16. 10. 2006

McAfee kupuje Citadel Security Software

McAfeeCitadel642.jpgSpolečnost McAfee oznámila podpis definitivní dohody o akvizici prakticky všech aktiv společnosti Citadel Security Software přibližně za 56 milionů dolarů v hotovosti, navýšených o asi 4 miliony dolarů úhrad za provozní kapitálové výdaje. Společnost Citadel je předním poskytovatelem řešení v oblasti dodržování bezpečnostní shody a odstraňování zranitelností. Akvizice doplní portfolio McAfee o produkty napomáhající podnikům neutralizovat bezpečnostní chyby a snižovat rizika, čímž se zvětší možnosti McAfee při vynucování dodržování bezpečnostních politik a při odstraňování zranitelností.

Z integrace automatizovaných řešení firmy Citadel budou těžit hlavně podniky svázané velkým množstvím předpisů, včetně státních organizací a zdravotnických zařízení. Řešení Citadel pomáhají organizacím dodržovat zákonné předpisy i interní politiky, urychlit proces zavádění bezpečnostní shody a minimalizovat vystavení hrozbám. Dokončení transakce se očekává ve 4. čtvrtletí roku 2006, za předpokladu že budou splněny obvyklé podmínky, mezi něž patří schválení akcionáři společnosti Citadel a vypršení čekacího období podle zákona Hart-Scott-Rodino (HSR). McAfee oznámí důsledky této akvizice na čtvrtletní výsledky 26. října během konference k finančním výsledkům za 3. čtvrtletí.

 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

AI už nie je len trend, ale potvrdzuje svoju reálnu silu v biznise

Generatívna umelá inteligencia už nie je len experimentom technologických nadšencov a stáva sa významnou súčasťou fungovania firiem a organizácií. Často sa prezentuje marketingovým pozlátkom, no ak má fungovať v zložitom svete organizácií, tak nestačí len začať. Dôležité je vybudovať celé zázemie, ktoré jej dá reálnu hodnotu. To je hlavný odkaz z 22. ročníka technologickej konferencie SOFTECON 2025, ktorú organizovala spoločnosť SOFTEC. Na podujatí sa zúčastnilo vyše 300 odborníkov z bánk, poisťovní, telekomunikácií, či organizácií verejného sektora.