Aktuality -> Hardware - 10. 6. 2008

MC75, nové EDA od Motoroly

Motorola uvádí na trh mobilní terminál MC75, nejnovější přírůstek do své řady zařízení Enterprise Digital Assistant (EDA), který byl vyvinut pro podniky vyžadující neustálou konektivitu kdekoliv ve světě. EDA MC75 pomůže organizacím zvýšit produktivitu pracovníků, snížit operační náklady a výskyt chyb a zároveň zlepšit zákaznický servis díky simultánnímu sběru hlasových, datových, GPS navigačních a video dokumentů.
Motorola MC75 kombinuje vysokorychlostní přístup k hlasu a datům s podporou 3G sítí založených na HSDPA a CDMA-EVDO (Rev A) standardech pro bezdrátovou komunikaci. Toto nové, odolné EDA zařízení připravené pro 802.11a/b/g standard, vybavené VGA displejem a 2megapixelovou digitální kamerou s automatickým zaostřováním, je kompatibilní s více síťovými standardy 3G WAN a ve vysoké kvalitě sbírá obrázky, dokumenty a podpisy stejně jako 1D a 2D čárové kódy.


Tato kombinace místní i širokoareálové bezdrátové komunikace v reálném čase spolu se schopnostmi pokročilého sběru dat umožňuje více zautomatizovat práci a snížit výskyt datových chyb.
Terminál dovolí globálním organizacím s mobilními pracovníky standardizovat své operace na základě jednoho mobilního zařízení, které sníží požadavky na servisní podporu a náklady, ale i obtížnost spojenou s řadou zařízení fungujících na více sítích. Model MC75 je založen na procesoru Intel XScale PXA270 624 MHz a operačním systému MS Windows Mobile 6.0, který zajišťuje vyšší vzájemnou součinnost se stávající podnikovou infrastrukturou, zlepšené bezpečnostní parametry, flexibilní vývojovou platformu a vylepšený mobile messaging.
Motorola Enterprise Mobility Services nabízí zákazníkům servisní balíček tzv. Service from the Start with Comprehensive Coverage. Od prvního dne při zakoupení hardwaru si tak uživatel může být jist, že bez ohledu na to, co je poškozeno (od rozbitých displejů a klávesnic až po jakékoliv vnější či vnitřní komponenty) je oprava krytá smlouvou. Terminál Motorola MC75 by měl být celosvětově k dispozici ve třetím čtvrtletí roku 2008.


 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.