Aktuality -> IT společnost - 30. 8. 2005

Martin Veselka regionálním manažerem Genesys

Martin_Veselka.jpgMartin Veselka (33) byl ve společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiné společnosti koncernu Alcatel, jmenován regionálním manažerem pro oblast střední a východní Evropy. Do jeho kompetence nyní spadají veškeré obchodní aktivity v tomto regionu. Na vrcholovou manažerskou pozici přechází z funkce obchodního manažera Genesys, ve které působil čtyři roky. Třiatřicetiletý Martin Veselka paří mezi přední odborníky na technologie call center. Stál u budování moderních zákaznických center zejména tuzemských bank a telekomunikačních operátorů. Podílel se například na projektech pro T-Mobile, Eurotel, Český Telecom, Česká spořitelna, ŠkoFIN a dalších. Genesys je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která využívají firmy, jež figurují v žebříčcích jako Global 2000 a Fortune 1000.

Před svým působením v Genesys pracoval Martin Veselka pro společnost Deloitte&Touche. Věnoval se klientům zejména v oblasti telekomunikací a průmyslu. V poradenské firmě se později stal senior konzultantem divize Management Consulting, kde se zaměřoval na projekty implementace systémů informačních technologií. Je absolventem oboru systémového inženýrství na ČVUT Praha. Martin Veselka je ženatý a má jedno dítě. Mezi jeho koníčky patří především rodina a sport – zejména squash, golf a volejbal. Dále má rád cestování a samozřejmě informační technologie.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.