facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 30. 8. 2005

Martin Veselka regionálním manažerem Genesys

Martin_Veselka.jpgMartin Veselka (33) byl ve společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiné společnosti koncernu Alcatel, jmenován regionálním manažerem pro oblast střední a východní Evropy. Do jeho kompetence nyní spadají veškeré obchodní aktivity v tomto regionu. Na vrcholovou manažerskou pozici přechází z funkce obchodního manažera Genesys, ve které působil čtyři roky. Třiatřicetiletý Martin Veselka paří mezi přední odborníky na technologie call center. Stál u budování moderních zákaznických center zejména tuzemských bank a telekomunikačních operátorů. Podílel se například na projektech pro T-Mobile, Eurotel, Český Telecom, Česká spořitelna, ŠkoFIN a dalších. Genesys je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která využívají firmy, jež figurují v žebříčcích jako Global 2000 a Fortune 1000.

Před svým působením v Genesys pracoval Martin Veselka pro společnost Deloitte&Touche. Věnoval se klientům zejména v oblasti telekomunikací a průmyslu. V poradenské firmě se později stal senior konzultantem divize Management Consulting, kde se zaměřoval na projekty implementace systémů informačních technologií. Je absolventem oboru systémového inženýrství na ČVUT Praha. Martin Veselka je ženatý a má jedno dítě. Mezi jeho koníčky patří především rodina a sport – zejména squash, golf a volejbal. Dále má rád cestování a samozřejmě informační technologie.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.