facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 4. 6. 2014

Martin Gebauer je novým generálním ředitelem Českých Radiokomunikací

Novým generálním ředitelem Českých Radiokomunikací se od 1. června 2014 stal Martin Gebauer. Ten v ČRa působí od roku 2011, doposud zastával funkci finančního ředitele a byl zástupcem generálního ředitele Michala Čupy, který společnost opouští.



„Martin Gebauer prokázal skvělé manažerské schopnosti a úspěšně realizoval řadu strategických kroků, které přispěly k naplňování obchodních cílů Českých Radiokomunikací. Jsme přesvědčeni, že pro realizaci ambiciózních cílů společnosti má ty nejlepší předpoklady,“ říká Jiří Zrůst, předseda představenstva Českých Radiokomunikací (ČRa).

 

Hlavním zadáním Michala Čupy v čele ČRa bylo definovat a nastartovat proces firemní transformace a připravit společnost na nové výzvy a příležitosti. Pod jeho vedením byla vytvořena nová růstová strategie, která staví na silných stránkách společnosti a zároveň reflektuje potřebu technologické inovace. Firma také začala expandovat do oblasti propojování světa televize a internetu (OTT služby a Media Cloud).

 

Během působení Michala Čupy došlo zároveň ke změnám na všech úrovních managementu, stejně jako k organizačním úpravám, které směřovaly ke zvýšení produktivity společnosti a lepší odezvy na rychle se měnící potřeby trhu. Transformační zadání Michala Čupy bylo naplněno dříve, než akcionáři původně očekávali. Akcionáři nabídli Michalu Čupovi novou příležitost na úrovni středoevropského regionu.

 

Zdroj: ČRa


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.