- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Marketo a Infor budou spolupracovat na dodávkách marketingových řešení
Infor, poskytovatel odvětvově zaměřených podnikových aplikací, a Marketo, poskytovatel marketingového softwaru a řešení, oznámili globální strategické partnerství zaměřené na dodávky digitálních marketingových řešení. Ta umožní podnikům a organizacím budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a řídit obchodní příležitosti v prostředí tzv. „engagement ekonomiky“.


Toto strategické partnerství spojí dva lídry na trhu, kteří dodávají inovativní zákaznická engagement řešení, jejichž funkční úrovně tradiční podnikové systémy již nedokážou dosáhnout. Spolupráce mezi oběma dodavateli umožní:
- Vytvořit řešení s přidanou hodnotou díky integraci Engagement Platform od firmy Marketo se sadou Infor Customer Experience Suite, které poskytne pracovníkům marketingu ucelenější pohled na zákazníky a schopnost vytvářet personalizované a autentické nabídky umožňující intenzivnější zapojení zákazníků s využitím všech prodejních kanálů a zařízení.
- Rozšířit dosah engagement řešení Infor a Marketo na kombinovanou zákaznickou základnu obou firem.
- Lépe řídit obchodní příležitosti a relevantní marketingové aktivity s pomocí detailního a zároveň uceleného pohledu na zvyklosti svých zákazníků a garantovat jim co nejlepší zákaznickou zkušenost.
- Využít osvědčené prodejní technologie využívané manažerskými pracovníky v marketingovém segmentu.
Průzkum společnosti Dun & Bradstreet uvádí, že 41 % marketingových manažerů spatřuje největší překážku, jež brání dosažení maximální návratnosti investice do marketingových technologií, v nekonzistentních datech rozmístěných v mnoha systémech. Platforma Customer Experience od společnosti Infor s pokročilou funkcionalitou pro interakci se zákazníky v kombinaci s Engagement Platform od Marketo změní roli manažerů a nastaví novou úroveň vztahů se zákazníky a jejich zapojení do marketingových aktivit.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |