facebook
Aktuality -> IT Business - 15. 3. 2017 16:17

Marketo a Infor budou spolupracovat na dodávkách marketingových řešení

Infor, poskytovatel odvětvově zaměřených podnikových aplikací, a Marketo, poskytovatel marketingového softwaru a řešení, oznámili globální strategické partnerství zaměřené na dodávky digitálních marketingových řešení. Ta umožní podnikům a organizacím budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a řídit obchodní příležitosti v prostředí tzv. „engagement ekonomiky“.


Alvao

Toto strategické partnerství spojí dva lídry na trhu, kteří dodávají inovativní zákaznická engagement řešení, jejichž funkční úrovně tradiční podnikové systémy již nedokážou dosáhnout. Spolupráce mezi oběma dodavateli umožní:

  • Vytvořit řešení s přidanou hodnotou díky integraci Engagement Platform od firmy Marketo se sadou Infor Customer Experience Suite, které poskytne pracovníkům marketingu ucelenější pohled na zákazníky a schopnost vytvářet personalizované a autentické nabídky umožňující intenzivnější zapojení zákazníků s využitím všech prodejních kanálů a zařízení.
  • Rozšířit dosah engagement řešení Infor a Marketo na kombinovanou zákaznickou základnu obou firem.
  • Lépe řídit obchodní příležitosti a relevantní marketingové aktivity s pomocí detailního a zároveň uceleného pohledu na zvyklosti svých zákazníků a garantovat jim co nejlepší zákaznickou zkušenost.
  • Využít osvědčené prodejní technologie využívané manažerskými pracovníky v marketingovém segmentu.

Průzkum společnosti Dun & Bradstreet uvádí, že 41 % marketingových manažerů spatřuje největší překážku, jež brání dosažení maximální návratnosti investice do marketingových technologií, v nekonzistentních datech rozmístěných v mnoha systémech. Platforma Customer Experience od společnosti Infor s pokročilou funkcionalitou pro interakci se zákazníky v kombinaci s Engagement Platform od Marketo změní roli manažerů a nastaví novou úroveň vztahů se zákazníky a jejich zapojení do marketingových aktivit.


 
  

- Inzerce -

Hyperkovergence

Cisco HyperFlex HX, SAP


Jedním z výrazných trendů v IT se v poslední době stává důraz na zjednodušení nasazování aplikací či souboru aplikací. Je to z důvodu udržení možnosti volby, odkud se jednotlivé úlohy budou spouštět, tak aby se kombinace různých zdrojů tohoto spouštění (on premise, hosting, privátní či veřejný cloud aj.) byla optimalizovatelná z hlediska dostupnosti, bezpečnosti, latence a v neposlední řadě aby dávala ekonomický smysl. Navštivte seminář společnosti Dimension Data, který vám pomůže se v této problematice zorientovat.

  

- Inzerce -

CEBIT 2018: přední evropský festival inovací a digitalizace

Získejte slevový kód na permanentní el. vstupenky


CEBITObchod, kontakty a nové myšlenky, to je CEBIT 2018. Komplexnost, kterou tvoří veletrh, konference a networking-events, umožňuje celkový pohled na digitalizaci firem, správy a společnosti. Čtenářům titulů vydávaných vydavatelstvím CCB nabízíme promotion code pro slevu 50 % z ceny permanentních elektronických vstupenek (eTickets) platných po celou dobu konání veletrhu CEBIT 2018.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
RSS kanál