facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 6. 4. 2006

Marketingový tým HP je kompletní

HP_Svetlana_614.jpgSpolečnost HP má od 1. dubna opět kompletní tým, který vede v HP marketing jednotlivých divizí. Jeho nejnovější posilou je Světlana Hrochová, která od 1. dubna nastupuje na pozici IPG & Consumer Marketing Manager a doplní tak stávající tandem Petr Trešl za PSG (Personal systems group) a Jiří Jirovský za TSG (Technology Services Group). Do divize PSG patří především stolní počítače, notebooky, kapesní počítače (PDA) a monitory, divize TSG pak zahrnuje servery, systémy pro ukládání dat, služby outsourcingu nebo systémovou integraci velkých informačních projektů.

Světlana Hrochová bude zodpovědná za marketing divize Imaging and printing (IPG), do jejíhož portfolia spadají tiskárny, skenery, fotoaparáty, projektory a spotřební materiál. Světlana vystudovala Vyšší školu informačních služeb a na různých marketingových pozicích pracuje již více než 7 let. Své zkušenosti získala především v oblasti FMCG u společností Danone Čokoládovny nebo Colgate Palmolive. Krátkou zkušenost má rovněž z reklamní agentury Lowe GGk, kde pracovala na pozici Account Director pro Nestlé. Do společnosti HP přichází ze společnosti Maxxium Czech / Slovakia, kde byla zodpovědná za marketingové aktivity značky Absolut Vodka na českém i slovenském trhu.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.