facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 6. 4. 2006

Marketingový tým HP je kompletní

HP_Svetlana_614.jpgSpolečnost HP má od 1. dubna opět kompletní tým, který vede v HP marketing jednotlivých divizí. Jeho nejnovější posilou je Světlana Hrochová, která od 1. dubna nastupuje na pozici IPG & Consumer Marketing Manager a doplní tak stávající tandem Petr Trešl za PSG (Personal systems group) a Jiří Jirovský za TSG (Technology Services Group). Do divize PSG patří především stolní počítače, notebooky, kapesní počítače (PDA) a monitory, divize TSG pak zahrnuje servery, systémy pro ukládání dat, služby outsourcingu nebo systémovou integraci velkých informačních projektů.

Světlana Hrochová bude zodpovědná za marketing divize Imaging and printing (IPG), do jejíhož portfolia spadají tiskárny, skenery, fotoaparáty, projektory a spotřební materiál. Světlana vystudovala Vyšší školu informačních služeb a na různých marketingových pozicích pracuje již více než 7 let. Své zkušenosti získala především v oblasti FMCG u společností Danone Čokoládovny nebo Colgate Palmolive. Krátkou zkušenost má rovněž z reklamní agentury Lowe GGk, kde pracovala na pozici Account Director pro Nestlé. Do společnosti HP přichází ze společnosti Maxxium Czech / Slovakia, kde byla zodpovědná za marketingové aktivity značky Absolut Vodka na českém i slovenském trhu.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.