facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 6. 11. 2006

Marketingové oddělení ICZ vede Jiří Bouma

Jiri_Bouma_645.jpgNovým marketingovým manažerem společnosti ICZ se stal Jiří Bouma. Jeho prioritou v novém působišti bude především oblast strategického marketingu a PR aktivit. Ve funkci nahradil Olgu Vomáčkovou, která z ICZ odešla. Jiří Bouma vystudoval VOŠ CEDUK, obor odhadcovství. V oblasti marketingu a managementu má bohaté pracovní zkušenosti. Do společnosti ICZ přišel z firmy BSC Praha, kde působil od roku 2000 na různých marketingových pozicích.

Poslední tři roky pracoval jako Marketing Manager, odpovědný za veškeré marketingové a PR aktivity společnosti. Své znalosti oboru neustále rozvíjí, v současné době kombinovaným studiem marketingu na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze. Jiří Bouma (28) ve svém volném čase preferuje fotbal, in-line bruslení, lyžování, tenis, squash a potápění. Mezi jeho záliby patří také kultura. Hovoří anglickým jazykem.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.