Aktuality -> IT společnost - 6. 11. 2006

Marketingové oddělení ICZ vede Jiří Bouma

Jiri_Bouma_645.jpgNovým marketingovým manažerem společnosti ICZ se stal Jiří Bouma. Jeho prioritou v novém působišti bude především oblast strategického marketingu a PR aktivit. Ve funkci nahradil Olgu Vomáčkovou, která z ICZ odešla. Jiří Bouma vystudoval VOŠ CEDUK, obor odhadcovství. V oblasti marketingu a managementu má bohaté pracovní zkušenosti. Do společnosti ICZ přišel z firmy BSC Praha, kde působil od roku 2000 na různých marketingových pozicích.

Poslední tři roky pracoval jako Marketing Manager, odpovědný za veškeré marketingové a PR aktivity společnosti. Své znalosti oboru neustále rozvíjí, v současné době kombinovaným studiem marketingu na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze. Jiří Bouma (28) ve svém volném čase preferuje fotbal, in-line bruslení, lyžování, tenis, squash a potápění. Mezi jeho záliby patří také kultura. Hovoří anglickým jazykem.

 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.