facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 21. 6. 2021 - Zdeněk Gric

Marketing v Eurowagu vede Juho Wallenius

Novým šéfem marketingu společnosti Eurowag se stal Juho Wallenius. Ve své roli viceprezidenta marketingu (VP Marketing) bude zodpovědný za veškeré marketingové aktivity společnosti, zaměří se také na posílení Eurowagu v oblastech digitálních finančních služeb a e-commerce. K jeho úkolům bude patřit i zvýšení povědomí o značce Eurowag na nových evropských trzích. Juho Wallenius má dvacet let zkušeností v řadě marketingových a manažerských pozic, zejména v rychle rostoucích FinTech společnostech. Do Eurowagu přichází ze skupiny Ferratum, kde dohlížel na koncepci, budování značky a spuštění mobilní banky SweepBank.com.



V minulosti pracoval pro lídry trhu, jako je AkzoNobel, nebo globální reklamní a digitální agentury, jako je TBWA. Během své kariéry zastával různé vedoucí pozice, často spolupracoval na projektech s velkými značkami, například Dell, Nike, Nissan, Pepsi či Xbox. Jeho zodpovědností byla digitalizace marketingových a prodejních procesů, transformace a repositioning značek v souladu s prodejní a marketingovou strategií.

„Dovolím si říct, že jsem stratég orientovaný na technologie. Jsem přesvědčen, že nejefektivnější marketing je vždy rovnováhou racionálních a emocionálních argumentů, kombinací umění a vědy a aktem kreativity i tvrdé práce. Jsem opravdu nadšený, že nastupuji do společnosti Eurowag právě teď, v působivé fázi kontinuální expanze a rostoucích nároků na mezinárodní povědomí o značce a marketingový dosah,“ říká Juho Wallenius, nový VP Marketing společnosti Eurowag.

Rapidně rostoucí společnost Eurowag založená v Česku před 25 lety poskytuje integrované platební a technologické řešení zákazníkům v komerční silniční dopravě. Působí na patnácti trzích v Evropě a zaměstnává více než tisíc profesionálů třiceti národností.

„S Juhem ve firmě sdílíme jeho inovativní plány i ambice růstu. Jsme přesvědčeni, že nám jeho mezinárodní zkušenosti pomůžou dosáhnout na nové trhy. Budeme spolupracovat na upevnění naší pozice FinTech inovátora a pokračovat v naplňování naší vize být lídrem udržitelnosti v sektoru mobility,“ dodává Chief Commercial Officer společnosti Eurowag Sunny Mehta.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.