Aktuality -> IT Business - 25. 4. 2019

Marketing společnosti Adastra nově řídí Ivo Mareček

Na pozici ředitele marketingu společnosti Adastra nastoupil Ivo Mareček, který do Adastry přišel s 10letými zkušenostmi z pozic v oblasti online marketingu, mimo jiné ve společnostech T-Mobile (téměř 6 let) či Deutsche Telekom (necelé 4 roky). V českém T-Mobilu měl na starosti strategii značky a digitální marketingovou komunikaci včetně sociálních sítí. V Deutsche Telekom zodpovídal za celoevropskou inovační platformu v oblasti digitální komunikace s důrazem na zákaznickou zkušenost. Hlavním úkolem nového marketingového ředitele Adastry bude posílení komunikace prostřednictvím digitálních kanálů a budování povědomí o Adastře jako lídrovi v oblasti digitalizace firem. Ivo Mareček vystudoval Ekonomicko-správní fakultu na Masarykově univerzitě se čtyřměsíční stáží na University of Victoria v Kanadě. Jeho největším zájmem je cestování.