Aktuality -> IT Business - 25. 4. 2019

Marketing společnosti Adastra nově řídí Ivo Mareček

Na pozici ředitele marketingu společnosti Adastra nastoupil Ivo Mareček, který do Adastry přišel s 10letými zkušenostmi z pozic v oblasti online marketingu, mimo jiné ve společnostech T-Mobile (téměř 6 let) či Deutsche Telekom (necelé 4 roky). V českém T-Mobilu měl na starosti strategii značky a digitální marketingovou komunikaci včetně sociálních sítí. V Deutsche Telekom zodpovídal za celoevropskou inovační platformu v oblasti digitální komunikace s důrazem na zákaznickou zkušenost. Hlavním úkolem nového marketingového ředitele Adastry bude posílení komunikace prostřednictvím digitálních kanálů a budování povědomí o Adastře jako lídrovi v oblasti digitalizace firem. Ivo Mareček vystudoval Ekonomicko-správní fakultu na Masarykově univerzitě se čtyřměsíční stáží na University of Victoria v Kanadě. Jeho největším zájmem je cestování.



 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.