Aktuality -> IT Business - 23. 4. 2021 - Zdeněk Gric

Marketing pro Českou a Slovenskou republiku ve společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson s příchodem jara otevřela novou pozici Marketing Services Specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Renáta ve společnosti Epson pracuje již od roku 2017 po předchozí dvouleté zkušenosti v překladatelském centru, kde zastávala pozici koordinátor jazykových služeb. V Epsonu doposud působila na pozici Sales Office Administrator, v rámci které měla v kompetenci primárně administrativu a podporu obchodního a marketingového týmu.



Na nové pozici Marketing Services Specialist bude mít nově na starosti veškerou marketingovou komunikaci pro Českou republiku a Slovensko, zodpovědnost za přípravu a realizaci marketingového plánu a alokování budgetu.

Tato změna otevírá Renátě nové možnosti: „Posun na marketingovou pozici mi umožňuje být více kreativní, podílet se na zajímavých projektech, na plánování a realizaci aktivit a přitom nadále spolupracovat se skvělým týmem.“


 
  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.

  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.