- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Markéta Houštecká se stala ředitelkou společnosti INBRAIT
ARBES Technologies, dodavatel informačních systémů pro bankovnictví a finanční trhy, založil dceřinou společnost INBRAIT. Jejím vedením byla pověřena Markéta Houštecká, která do nové firmy přišla zúročit svou praxi z nadnárodních společností. INBRAIT vznikla za účelem poskytování externích odborných IT kapacit a souvisejících služeb. Markéta Houštecká staví kořeny společnosti INBRAIT na ryze ženském elementu, přístupu a marketingu. Za cíl si klade propojit mužský IT svět se svými zkušenostmi z oblasti obchodu a marketingu, vybudovat novou důvěryhodnou značku na trhu IT v oblasti bodyshoppingu, založenou na dlouhodobém partnerství s vybranými IT specialisty, kterými zajišťuje širokou paletu služeb, a tak buduje kvalitní a dlouhodobé obchodní vztahy. Dále nabízí jistotu projektů, mimo jiné i v mateřské společnosti ARBES Technologies.


Úkolem Markéty Houštecké z pozice ředitelky je kompletní zastřešení obchodních i marketingových aktivit nově vzniklé dceřiné společnosti, posílení vztahů se stávajícími klienty a navázání spolupráce s klienty v nových segmentech na českém trhu a slovenském trhu.
Před příchodem do INBRAIT se Markéta Houštecká věnovala kompletní strategii B2B marketingu divize Air Solution and Information Displays společnosti LG. V oblasti partnerského prodeje pečovala o partnery, plánovala a připravovala veškeré marketingové aktivity. Do její gesce spadalo plánování rozpočtu, kampaní, B2B akcí v Čechách i v zahraničí, tvorba a výroba marketingových materiálů, účast na výstavách, marketingová komunikace či implementace nových produktů. Před nástupem do LG působila ve společnostech GE Aviation, T-Mobile, Laufen či Unilever.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |