facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 28. 3. 2014

Marek Zajac se stal obchodním managerem Netgearu pro střední a východní Evropu

zajac13.jpgSpolečnost Netgear oznámila jmenování nového obchodního manažera pro země střední a východní Evropy, včetně České republiky a Slovenska. Stal se jím Marek Zając, který před příchodem do Netgear pracoval pro Dell.

Na pozici Channel Account Manager Central & Eastern Europe bude Marek Zając zodpovědný za komunikaci a rozvoj obchodních vztahů s klíčovými partnery v zemích střední a východní Evropy. Bude jim pomáhat s uzavíráním velkých projektů, vylepšovat partnerský obchodní program či nastavovat propagační akce. Do jeho kompetencí bude rovněž spadat komplexní předprodejní podpora obchodních partnerů.

Zajac má za sebou 17 let zkušeností v oblasti prodeje, a to především v rámci komunikace s klíčovými zákazníky a obchodními partnery. Před příchodem do společnosti Netgear měl po více než 10 let na starosti spolupráci s klíčovými zákazníky společnosti Dell z oblasti telekomunikací, bankovnictví a průmyslu v Polsku. Vystudoval obor marketing na Vysoké škole ekonomické ve Varšavě.

foto: Marek Zajac, archiv Netgear

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.